Skocz do zawartości
  • 0

Ta sama funkcja, różne wyniki


lamowy

Pytanie

Ogólnie mam tutaj skrypcik, który ma te same dwie funkcje, oraz te same parametry, wyłączyłem nawet generowanie losowe liczb.
w pierwszym kawałku, mam komendę test, która wywołuje bez żadnego gadania tą funkcję:

funkcja wygląda zaś tak:
 

za to odpowiedzialny za przekładanie na monety jest ten kawałek:
 

cały skrypt wraz z API wysyłam zaś tu:

 

 

obie te polecenia tej samej funkcji dają różny wynik, za jeden blok wykopany 1.2, chociaż nie zawsze, a w drugim zawsze za jeden raz wpisania komendy - 1.93
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

I w czym jest błąd?

Poza tym że kod można skrócić o połowę poprzez zautomatyzowanie if set if set if set, oraz zmiennymi z . i every pętlami gdzie jak nawalisz tam tego wiecej to przy wiekszej liczbie graczy podmienianie tylu wartosci moze zaczac lekko podlagowywac

I jak coś istnieje coś takiego jak options

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
59 minut temu, Fendi napisał:

I w czym jest błąd?

Poza tym że kod można skrócić o połowę poprzez zautomatyzowanie if set if set if set, oraz zmiennymi z . i every pętlami gdzie jak nawalisz tam tego wiecej to przy wiekszej liczbie graczy podmienianie tylu wartosci moze zaczac lekko podlagowywac

I jak coś istnieje coś takiego jak options

błąd jest, że dałem w obu przypadkach tak samo, a daje różną wartość, a szansa 100% nie działa poprawnie, w komendzie jest prawidłowo 1.95 no bo mam 13 czy 14h online i 2lvl pracy, a w kopaniu 1.2 i daje jak chce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.08.2023 o 11:59, Fendi napisał:

i tylko przy on breaku nie dziala?

działa, ale daje inny wynik

 

W dniu 11.08.2023 o 00:03, Fendi napisał:

I w czym jest błąd?

Poza tym że kod można skrócić o połowę poprzez zautomatyzowanie if set if set if set, oraz zmiennymi z . i every pętlami gdzie jak nawalisz tam tego wiecej to przy wiekszej liczbie graczy podmienianie tylu wartosci moze zaczac lekko podlagowywac

I jak coś istnieje coś takiego jak options

a tak ogólnie to podaj przykład jak to można skrócić zawsze będzie lepiej (oczywiście jak możesz)

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
47 minut temu, lamowy napisał:

a tak ogólnie to podaj przykład jak to można skrócić zawsze będzie lepiej (oczywiście jak możesz)

tak żeby skript sam wykrywał np prace czy permisje z listy, zamiast 70 linijek mozna to zrobic w 6-7, co do błędnego działania skryptu to nie wiem czemu zle dziala, wydaje się ok

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.08.2023 o 18:34, Fendi napisał:

tak żeby skript sam wykrywał np prace czy permisje z listy, zamiast 70 linijek mozna to zrobic w 6-7, co do błędnego działania skryptu to nie wiem czemu zle dziala, wydaje się ok

mi się też wydaje okej, ale daje inne parametry, dzięki za podpowiedzi

 

W dniu 11.08.2023 o 18:34, Fendi napisał:

tak żeby skript sam wykrywał np prace czy permisje z listy, zamiast 70 linijek mozna to zrobic w 6-7, co do błędnego działania skryptu to nie wiem czemu zle dziala, wydaje się ok

co ciekawe, dałem tą samą funkcje pod żelazny kilof, i wiesz co, działa poprawnie xD, przy diaxowym nie

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chciałeś też przykład, najprościej będzie z tym

Możesz zrobić listę której tak nie lubisz i wpisać w niej "liczba,praca"

Potem przy użyciu split at "," rozdzielić liczbe oraz prace , zapisywać prace do zmiennej i wypisywać, a zmienną z pracą ustawić na liczbe, w tym przypadku {::1} to bedzie liczba, a {::2} to bedzie praca, i skrypt będzie automatycznie wyczytywać

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.08.2023 o 19:07, Fendi napisał:

Chciałeś też przykład, najprościej będzie z tym

Możesz zrobić listę której tak nie lubisz i wpisać w niej "liczba,praca"

Potem przy użyciu split at "," rozdzielić liczbe oraz prace , zapisywać prace do zmiennej i wypisywać, a zmienną z pracą ustawić na liczbe, w tym przypadku {::1} to bedzie liczba, a {::2} to bedzie praca

okej, a teraz znowu odnosząc się do sprawy kilofa, usunąłem linijkę która tam odpowiada za funckję i pokopałem, okazało się, że monety ciągle dropią i mimo pisania /sk reload scripts nie zresetował się on przy diaxowym kilofie

 

W dniu 11.08.2023 o 19:07, Fendi napisał:

Chciałeś też przykład, najprościej będzie z tym

Możesz zrobić listę której tak nie lubisz i wpisać w niej "liczba,praca"

Potem przy użyciu split at "," rozdzielić liczbe oraz prace , zapisywać prace do zmiennej i wypisywać, a zmienną z pracą ustawić na liczbe, w tym przypadku {::1} to bedzie liczba, a {::2} to bedzie praca, i skrypt będzie automatycznie wyczytywać

dzięki za pomoc, ale problem został rozwiązany,
jeśli trochę przeczytam, pisze, że po diaxowym kilofie z fortunką 3 jest diaxowy kilof, którym oczywiście jest też kilof diaxowy z fortunką 3, i on dawał 1.2 monety xD
temat do zamknięcia, teraz będę ogarniał, jak zrobić, żeby nie wykrywało diaxowego kilofa gdy ma fortunkę 3

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...