Fkdkgdaswe 0 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2023 Jak zrobić w GUI że jeśli gracz kliknie w np grasz i wykona się komęda i jeśli gracz kliknie ponownie grass komęda się nie wykona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fkdkgdaswe 0 Opublikowano 9 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2023 W dniu 8.08.2023 o 11:10, Fkdkgdaswe napisał: Jak zrobić w GUI że jeśli gracz kliknie w np grasz i wykona się komęda i jeśli gracz kliknie ponownie grass komęda się nie wykona Jest to możliwe czy nie xD.jestem nowy w skrypcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 9 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2023 jest zobacz sobie poradnik z vanilla gui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2023 command /gui: trigger: set {_} to chest inventory with 1 row named "test" set slot 0 to grass named "elo" open {_} to player on inventory click: event-inventory is not player's inventory if name of event-inventory is "test": cancel event if clicked slot is 0: {klikniete::%player%} is false execute console command "give %player% diamond 1" on firt join: set {klikniete::%player%} to false sprawdz to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Fkdkgdaswe 0
Jak zrobić w GUI że jeśli gracz kliknie w np grasz i wykona się komęda i jeśli gracz kliknie ponownie grass komęda się nie wykona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.