Skocz do zawartości
  • 0

Czy da sie ustalic predkosc konia w Skript?


EdeQ

Pytanie

Hej. Chce stworzyc skrypt na wierzchowce. W planie mam cos takiego, ze predkosc konia bedzie mozna ulepszac. Czyli kupujemy konia z predkoscia powiedzmy 1 i mozemy ulepszac ta predkosc do powiedzmy 10. I tu pojawia sie moje pytanie czy da sie w ogole w skripcie ustalic taka predkosc konia? Ewentualnie jakie rozszerzenie potrzebuje zeby to zrobic i jak? I druga sprawa czy wariant konia da tez sie ustalic. Zeby kon byl np. caly czas czarny, a nie losowy jak jest teraz. Moj kod aktualnie wyglada w ten sposob:
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {kon::%player%} = false
    {konpredkosc::%player%} = 1

command /kon:
    trigger:
        if {kon::%player%} = false:
            set {_player} to player
            spawn horse at location of player
            set the name of spawned entity to "Wierzchowiec"
            set {_horse} to spawned horse
            set owner of {_horse} to player
            set max health of {_horse} to 10
            set walk speed of {_horse} to {konpredkosc::%player%}/10
            make player ride spawned horse
            equip spawned horse with saddle
            set {kon::%player%} to true
            send "&aPrzywolales swojego konia!"
        else:
            send "Kon juz"

command /ulepsz:
    trigger:
        if {konpredkosc::%player%} < 10:
            add 1 to {konpredkosc::%player%}
            send "&aUlepszyles swojego konia!"
        else:
            send "&cNie mozesz juz ulepszyc swojego konia"

command /elo:
    trigger:
        set {kon::%player%} to false

on vehicle exit:
    if {kon::%player%} is true:
        loop entities in radius 10 of player:
            if name of loop-entity is "Wierzchowiec":
                wait 3 ticks
                teleport loop-entity to location at (0, 1000, 0)
                kill loop-entity
                send "&cOdwolales konia"
                set {kon::%player%} to false
                stop
    else:
        cancel event

on death:
    if name of victim is "Wierzchowiec":
        clear drops

poporstu ustawiasz walk speed a kolor nwm chyba skellet miał coś takiego ale nie jestem pewien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
48 minut temu, Fendi napisał:

Minimum Skript 2.6.1 albo 2.5

Mam Skript 2.6.4 najnowszego

 

 

26 minut temu, devyy napisał:
variables:
    {kon::%player%} = false
    {konpredkosc::%player%} = 1

command /kon:
    trigger:
        if {kon::%player%} = false:
            set {_player} to player
            spawn horse at location of player
            set the name of spawned entity to "Wierzchowiec"
            set {_horse} to spawned horse
            set owner of {_horse} to player
            set max health of {_horse} to 10
            set walk speed of {_horse} to {konpredkosc::%player%}/10
            make player ride spawned horse
            equip spawned horse with saddle
            set {kon::%player%} to true
            send "&aPrzywolales swojego konia!"
        else:
            send "Kon juz"

command /ulepsz:
    trigger:
        if {konpredkosc::%player%} < 10:
            add 1 to {konpredkosc::%player%}
            send "&aUlepszyles swojego konia!"
        else:
            send "&cNie mozesz juz ulepszyc swojego konia"

command /elo:
    trigger:
        set {kon::%player%} to false

on vehicle exit:
    if {kon::%player%} is true:
        loop entities in radius 10 of player:
            if name of loop-entity is "Wierzchowiec":
                wait 3 ticks
                teleport loop-entity to location at (0, 1000, 0)
                kill loop-entity
                send "&cOdwolales konia"
                set {kon::%player%} to false
                stop
    else:
        cancel event

on death:
    if name of victim is "Wierzchowiec":
        clear drops

poporstu ustawiasz walk speed a kolor nwm chyba skellet miał coś takiego ale nie jestem pewien

Ulepszanie nie dziala. Caly czas pokazuje ze nie moge go juz ulepszyc, a sprawdzilem dodatkowo sobie jak dzialaloby to jakbym po prostu ustalil predkosc konia z automatu bez ulepszania, czyli :
 

set walk speed of {_horse} to 10

I nie wyskakuje zaden blad podczas przeladowania, ale przy tworzeniu sie caly czas innego konia mam wrazenie ze ta predkosc wcale nie jest stala tylko caly czas inna. Tak jakby to nie dzialalo



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...