Skocz do zawartości
  • 0

Kolejny problem ze skryptem z czaszkami.


TalibKweli25

Pytanie

Witam. Trochę sobie dodałem rzeczy do skryptu lecz jest taki problem iż, niestety nie działa:

options:

     czas: {}

Sprawdziłem i ustawiłem 10 sekund i po 10 sekundach czaszka nadal była :/

Skrypt:

Spoiler

options:
    czas: 1000000
on death:
    if victim and attacker is a player:
        if {skull::%victim%} is set:
            clear {skull::%victim%}
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:glowing"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:slowness"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:mining_fatigue"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:regeration 10"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:absorption 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco give %attacker% 200"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco take %victim% 300"
            send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$200" to attacker
            broadcast "&aGracz &c%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+200$"
        else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:glowing 1000000"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:slowness 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:mining_fatigue 900"
            wait 3 seconds
            send title "&4Kara" witch subtitle "Efekt wydobycia i spowolnienia trwa 15 minut"
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &a%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {cd::skull::%attacker%} to now
on placeholderapi request for prefix "skript":
    if the identifier is "czaszka":
        if {skull::%player%} is set:                  
            set the result to "☠"
        else:
            set the result to ""
on damage:
    if {skull::%attacker%} is true:
        if difference between {cd::skull::%attacker%} and now is bigger than {@czas} seconds:
            clear {skull::%attacker%}
command /czaszki:
    trigger:
        send "&eLista osób z czaszką:"
        loop {skull::*}:
            add loop-index to {_s::*}
        send "%{_s::*}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Może dodasz every 3 seconds?:
 

options:
    czas: 10

on death:
    if victim and attacker is a player:
        if {skull::%victim%} is set:
            clear {skull::%victim%}
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:glowing"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:slowness"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:mining_fatigue"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:regeration 10"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:absorption 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco give %attacker% 200"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco take %victim% 300"
            send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$200" to attacker
            broadcast "&aGracz &c%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+200$"
        else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:glowing 1000000"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:slowness 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:mining_fatigue 900"
            wait 3 seconds
            send title "&4Kara" with subtitle "Efekt wydobycia i spowolnienia trwa 15 minut"
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &a%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {cd::skull::%attacker%} to now

on damage:
    if {skull::%attacker%} is true:
        if difference between {cd::skull::%attacker%} and now is bigger than {@czas} seconds:
            clear {skull::%attacker%}

every 3 second:
    loop {cd::skull::*}:
        if difference between loop-value and now is bigger than {@czas} seconds:
            clear {skull::%loop-index%}
            
on placeholderapi request for prefix "skript":
    if the identifier is "czaszka": 
        if {skull::%player%} is set:                  
            set the result to "☠"
        else:
            set the result to ""

command /czaszki:
    trigger:
        send "&eLista osób z czaszką:"
        loop {skull::*}:
            add loop-index to {_s::*}
        send "%{_s::*}%"

Sprawdź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@devyy Działa przy pierwszym razie. Tłumacze:

1 kill Gracz Exm zabija gracza Test:

 - Gracz Exm dostaje czaszke

- Po 10 sekundach gracz Exm nie ma czaszki

2 kill Gracz Exm zabija gracza Test:

 - Gracz Exm dostaje czaszke

- Po 1 sekundzie gracz Exm nie ma czaszki

gdy tylko czaszka zniknie po 10 sekundach to przy kolejnym zabójstwie trwa może z sekunde i tak w kółko. Tak jakby ją coś dawało i zaraz zabierało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	czas: 10

on death:
	if victim and attacker is a player:
		if {skull::%victim%} is set:
			clear {skull::%victim%}
			execute console command "effect clear %victim% minecraft:glowing"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect clear %victim% minecraft:slowness"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect clear %victim% minecraft:mining_fatigue"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect give %attacker% minecraft:regeration 10"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect give %attacker% minecraft:absorption 900"
			wait 1 seconds
			execute console command "eco give %attacker% 200"
			wait 1 seconds
			execute console command "eco take %victim% 300"
			send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$200" to attacker
			broadcast "&aGracz &c%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+200$"
		else:
			set {skull::%attacker%} to true
			execute console command "effect give %attacker% minecraft:glowing 1000000"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect give %attacker% minecraft:slowness 900"
			wait 1 seconds
			execute console command "effect give %attacker% minecraft:mining_fatigue 900"
			wait 3 seconds
			send title "&4Kara" with subtitle "Efekt wydobycia i spowolnienia trwa 15 minut"
			execute console command "eco take %attacker% 50"
			send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
			broadcast "&cGracz &a%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
			set {cd::skull::%attacker%} to now

on damage:
	if {skull::%attacker%} is true:
		if difference between {cd::skull::%attacker%} and now is bigger than {@czas} seconds:
			clear {skull::%attacker%}
			
on placeholderapi request for prefix "skript":
	if the identifier is "czaszka": 
		if {skull::%player%} is set:				  
			set the result to "☠"
		else:
			set the result to ""

command /czaszki:
	trigger:
		send "&eLista osób z czaszką:"
		loop {skull::*}:
			add loop-index to {_s::*}
		send "%{_s::*}%"

a to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ludziska ! nie mam pojęcia czy to jest poprawne ale dopiero takie ustawienie mi pomogło XD dzięki a pomoc teraz wszystko gra <3

Spoiler

options:
    czas: 0

on death:
    if victim and attacker is a player:
        if {skull::%victim%} is set:
            clear {skull::%victim%}
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:glowing"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:slowness"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect clear %victim% minecraft:mining_fatigue"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:regeration 10"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:absorption 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco give %attacker% 200"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco take %victim% 300"
            send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$200" to attacker
            broadcast "&aGracz &c%attacker% &azabił agresywnego gracza &6GRATULACJE! &a &aNagroda: &a+200$"
        else:
            set {skull::%attacker%} to true
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:glowing 1000000"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:slowness 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "effect give %attacker% minecraft:mining_fatigue 900"
            wait 1 seconds
            execute console command "eco take %attacker% 50"
            send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
            broadcast "&cGracz &a%attacker% &czabił pokojowego gracza &c &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
            set {cd::skull::%attacker%} to now

every 30 second:
    loop {cd::skull::*}:
        if difference between loop-value and now is bigger than {@czas} seconds:
            clear {skull::%loop-index%}
            
on placeholderapi request for prefix "skript":
    if the identifier is "czaszka": 
        if {skull::%player%} is set:                  
            set the result to "☠"
        else:
            set the result to ""

command /czaszki:
    trigger:
        send "&eLista osób z czaszką:"
        loop {skull::*}:
            add loop-index to {_s::*}
        send "%{_s::*}%"

Edytowane przez TalibKweli25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...