Chce gdy strzała będzie obok jakiegoś moba / gracza to żeby się teleportowała do niego, ale w tym skrypcie gdy strzała uderzy moba ten kto strzela też dostaje damage. Czy ktoś wie jak zrobić aby strzała nie zadawała tego damage?
on shoot:
shooter is player
if shooter is holding bow named "&a&lElf Bow":
loop all entities in radius 5 around the projectile:
if loop-entity is not shooter:
teleport projectile to loop-entity
make shooter damage loop-entity by 30
Pytanie
ILikeBluePepper 0
Chce gdy strzała będzie obok jakiegoś moba / gracza to żeby się teleportowała do niego, ale w tym skrypcie gdy strzała uderzy moba ten kto strzela też dostaje damage. Czy ktoś wie jak zrobić aby strzała nie zadawała tego damage?
on shoot: shooter is player if shooter is holding bow named "&a&lElf Bow": loop all entities in radius 5 around the projectile: if loop-entity is not shooter: teleport projectile to loop-entity make shooter damage loop-entity by 30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.