command /konkurs:
trigger:
if sender has permission "sk.konkurs":
loop 9 times:
set {konkurs.znak%loop-number%} to "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9" or "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z"
set {konkurs.kod} to "%{konkurs.znak1}%%{konkurs.znak2}%%{konkurs.znak3}%%{konkurs.znak4}%%{konkurs.znak5}%%{konkurs.znak6}%%{konkurs.znak7}%%{konkurs.znak8}%"
broadcast "konkurs>> &bZa 10 sekund rozpocznie sie konkurs! Kto pierwszy przepisze kod wygrywa!"
wait 10 second
set {konkurs} to 1
broadcast "konkurs>> &bKod to &e&l%{konkurs.kod}%&b! Przepisz go jak najszybciej!"
else:
message "konkurs>> &cNie masz uprawnien do tego!"
on chat:
if {konkurs} is 1:
if message contains "%{konkurs.kod}%":
cancel event
set {konkurs} to 0
set {_ilosc} to 1 or 2 or 3 or 4 or 5
set {_item} to diamond or emerald or iron ingot or gold ingot
give {_ilosc} of {_item} to player
posiadam skript na konkurs, co w nim dodac aby poprawnie sprawdziło czy jest mała czy duza litera. Poniewaz wystarczy przepisac kod bez bawienia sie w duza czy mala litere i zadziala?
skript mam na 1.19
A mam jeszcze dodatkowe pytanie jak napisac ze jezeli gracz stanie na jakakolwiek plytke naciskowa to automatycznie mu sie to anuluje w skript na 1.19?
Pytanie
SteveMinecraft 3
command /konkurs: trigger: if sender has permission "sk.konkurs": loop 9 times: set {konkurs.znak%loop-number%} to "0" or "1" or "2" or "3" or "4" or "5" or "6" or "7" or "8" or "9" or "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z" set {konkurs.kod} to "%{konkurs.znak1}%%{konkurs.znak2}%%{konkurs.znak3}%%{konkurs.znak4}%%{konkurs.znak5}%%{konkurs.znak6}%%{konkurs.znak7}%%{konkurs.znak8}%" broadcast "konkurs>> &bZa 10 sekund rozpocznie sie konkurs! Kto pierwszy przepisze kod wygrywa!" wait 10 second set {konkurs} to 1 broadcast "konkurs>> &bKod to &e&l%{konkurs.kod}%&b! Przepisz go jak najszybciej!" else: message "konkurs>> &cNie masz uprawnien do tego!" on chat: if {konkurs} is 1: if message contains "%{konkurs.kod}%": cancel event set {konkurs} to 0 set {_ilosc} to 1 or 2 or 3 or 4 or 5 set {_item} to diamond or emerald or iron ingot or gold ingot give {_ilosc} of {_item} to player
posiadam skript na konkurs, co w nim dodac aby poprawnie sprawdziło czy jest mała czy duza litera. Poniewaz wystarczy przepisac kod bez bawienia sie w duza czy mala litere i zadziala?
skript mam na 1.19
A mam jeszcze dodatkowe pytanie jak napisac ze jezeli gracz stanie na jakakolwiek plytke naciskowa to automatycznie mu sie to anuluje w skript na 1.19?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi