Skocz do zawartości
  • 0

Customowe kopanie


F4utless

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:
  clear {mine::*}

  # Bloki na ktorych ma dzialac nowe kopanie
  set {mine::config::blocks::*} to stone
  # Domyslny czas kopania
  set {mine::config::default} to 1 second
  #konfiguracja poszczegolnych blokow
  set {mine::data::stone block} to 2 second

on mine:
  if {mine::config::blocks::*} contain block:
    cancel event
    set {_block} to "%block's type%"
    if {mine::players::%player%::block} is not block's location:
      set {mine::players::%player%::block} to block's location
      set {mine::players::%player%::time} to now
      stop
    if difference between now and {mine::players::%player%::time} >= {mine::data::%{_block}%}:
      uncancel event
      stop
    send action bar "%difference between now and {mine::players::%player%::time}%/%{mine::data::%{_block}%}%" to player
on left click:
  set {mine::players::%player%::block} to target block's location
  set {mine::players::%player%::time} to now

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...