Skocz do zawartości

Skrypt na gamemode w GUI.


vertez15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jedyne do czego mogę się przyczepić to w komendzie sprawdzasz za każdym razem uprawnienia. Po co?

I za każdym razem gdy ktoś użyje przedmiotu to włącza mu od nowa inventory - nie potrzebnie, bo nigdzie go nie zamykasz ani nie aktualizujesz (tzn zmiany wiadomości aktualnego gamemode itd.)
I jeżeli chodzi o uprawnienia, gdy nie mamy żadnych, po wpisaniu /gm nie będzie żadnej informacji o braku uprawnień.

Oraz po wpisaniu np, /gm 0 knugi - ja nie dostanę żadnej informacji o tym, że mój gamemode został zmieniony. Jedynie gracz który to wpisał dostanie informację, że zmienił tryb.

I tak zapytam w sumie bo nie wiem, expression clicked slot jest dostępne w zwykłym skript? Wcześniej było tylko z dodatków. Możliwe że już to dodali, dałem to tylko jako informacje do sprawdzenia.


A z zalet to masz plusa za używanie gui w zmiennej i jego konfigurowanie, a później otwieranie i używanie eventu inventory click co ma robić.

Tylko brakuje obiektywnego użycia to co wymieniłem na początku ;) 

Pozdrawiam #Knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...