vertez15 3 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2022 Witam, Przychodzę dzisiaj do was ze skryptem na gamemode w GUI. 1. Komendy: /gm - otwiera gui gamemode 2. Potrzebne: - Skript Jeśli będzie błąd proszę go zgłosić. Skrypt: Skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knugi 784 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2022 Jedyne do czego mogę się przyczepić to w komendzie sprawdzasz za każdym razem uprawnienia. Po co? I za każdym razem gdy ktoś użyje przedmiotu to włącza mu od nowa inventory - nie potrzebnie, bo nigdzie go nie zamykasz ani nie aktualizujesz (tzn zmiany wiadomości aktualnego gamemode itd.) I jeżeli chodzi o uprawnienia, gdy nie mamy żadnych, po wpisaniu /gm nie będzie żadnej informacji o braku uprawnień. Oraz po wpisaniu np, /gm 0 knugi - ja nie dostanę żadnej informacji o tym, że mój gamemode został zmieniony. Jedynie gracz który to wpisał dostanie informację, że zmienił tryb. I tak zapytam w sumie bo nie wiem, expression clicked slot jest dostępne w zwykłym skript? Wcześniej było tylko z dodatków. Możliwe że już to dodali, dałem to tylko jako informacje do sprawdzenia. A z zalet to masz plusa za używanie gui w zmiennej i jego konfigurowanie, a później otwieranie i używanie eventu inventory click co ma robić. Tylko brakuje obiektywnego użycia to co wymieniłem na początku Pozdrawiam #Knugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.