vertez15 2 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2022 Witam, Przychodzę dzisiaj do was ze skryptem na gamemode w GUI. 1. Komendy: /gm - otwiera gui gamemode 2. Potrzebne: - Skript Jeśli będzie błąd proszę go zgłosić. Skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knugi 770 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2022 Jedyne do czego mogę się przyczepić to w komendzie sprawdzasz za każdym razem uprawnienia. Po co? I za każdym razem gdy ktoś użyje przedmiotu to włącza mu od nowa inventory - nie potrzebnie, bo nigdzie go nie zamykasz ani nie aktualizujesz (tzn zmiany wiadomości aktualnego gamemode itd.) I jeżeli chodzi o uprawnienia, gdy nie mamy żadnych, po wpisaniu /gm nie będzie żadnej informacji o braku uprawnień. Oraz po wpisaniu np, /gm 0 knugi - ja nie dostanę żadnej informacji o tym, że mój gamemode został zmieniony. Jedynie gracz który to wpisał dostanie informację, że zmienił tryb. I tak zapytam w sumie bo nie wiem, expression clicked slot jest dostępne w zwykłym skript? Wcześniej było tylko z dodatków. Możliwe że już to dodali, dałem to tylko jako informacje do sprawdzenia. A z zalet to masz plusa za używanie gui w zmiennej i jego konfigurowanie, a później otwieranie i używanie eventu inventory click co ma robić. Tylko brakuje obiektywnego użycia to co wymieniłem na początku Pozdrawiam #Knugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.