albo usunąć całkowicie możliwość teleportu, ale zostawić możliwość wyrzucenia jej przez gracza.
Pomyślałem też o takim triku, żeby rzucić perłę, lecz nie przez gracza.
Macie tu kawałek pracy.
on rightclick:
if {ender.%player%} = false:
wait a ticks
loop all entities in radius 2 around player:
if "%loop-entity%" is "ender pearl":
set {_a} to loop-entity
player's gamemode is survival:
make player ride {_a}
set {ender.%player%} to true
wait 5 second
set {ender.%player%} to false
if {ender.%player%} = true:
cancel event
Pytanie
Ajvo 0
siema mam problem z:
anulowaniem teleportu przez ender perłe
chcę dopisać
if player dismount:
cancel ender pearl teleport
albo usunąć całkowicie możliwość teleportu, ale zostawić możliwość wyrzucenia jej przez gracza.
Pomyślałem też o takim triku, żeby rzucić perłę, lecz nie przez gracza.
Macie tu kawałek pracy.
on rightclick:
if {ender.%player%} = false:
wait a ticks
loop all entities in radius 2 around player:
if "%loop-entity%" is "ender pearl":
set {_a} to loop-entity
player's gamemode is survival:
make player ride {_a}
set {ender.%player%} to true
wait 5 second
set {ender.%player%} to false
if {ender.%player%} = true:
cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.