Skocz do zawartości
  • 0

Zlecenie klatka


Usunięty#1209
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:	klatkax: 0	klatkay: 256	klatkaz: 0	uzycie: &cUzyj: &4/klatka dolacz	join: &aDolaczyles do klatki!command /klatka [<text&gt]:	if arg 1 is dolacz:		teleport player to ({@klatkax}, {@klatkay}, {@klatkaz})		send "{@join}"	else:		send "{@uzycie}"

tpa wszystkich, ale możesz poprosić kogoś o modyfikacje tego ;)

albo sam zmodyfikuje ale to zaraz ;)

variables:	osoby_klatka = 0options:	klatkax: 0	klatkay: 256	klatkaz: 0	Uzycie: &cUzyj: &4/klatka dolacz	join: &aDolaczyles do klatki!	region: klatka	osoby: &4Nie mozesz wejsc do klatki poniewaz sa juz 2 osoby w klatcecommand /klatka [<text&gt]:	if arg 1 is dolacz:		if {osoby_klatka} is 2:			send "{@osoby}"		else:			teleport player to ({@klatkax}, {@klatkay}, {@klatkaz})			send "{@join}"	else:		send "{@uzycie}"on region enter:	if region is name "{@region}":		add 1 to {osoby_klatka}on region leave:	if region is name "{@region}":		remove 1 from {osoby_klatka}on quit:	if region is name "{@region}":		kill player

nie testowane ;)

Edytowane przez hypersonic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie lepiej jeszcze dodac komendy /ustawklatke ? 
command /ustawklatke:
[tab]trigger:
[tab] [tab]set {klatka} to location of player

[tab] [tab]send "&7Poprawnie utworzyles klatke."

i zamiast tego tam gdzie sa strzalki

command /klatka [<text&gt]:
if arg 1 is dolacz:
if {osoby_klatka} is 2:
send "{@osoby}"
else:
teleport player to ({@klatkax}, {@klatkay}, {@klatkaz}) <<-- teleport player to {klatka}
send "{@join}"
Edytowane przez Zeluss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...