Skocz do zawartości
  • 0

dodawanie graczy do areny i wybieranie wygranego


Naami
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie. Mam taki problem, chcę zrobić spleef'a jednak nie wiem za bardzo jak to zrobić aby gracz który wygrał otrzymał jakąś nagrodę. A co do gracza przegranego to zamierzam zrobić coś takiego:

on step on hay block:

czyli jeśli gracz upadnie na hay block to staje się przegranym i teleportuje tego i zwycięzce w miejsce gdzie będę chciał, ale jak ustawić aby wybierało tego wygranego. Proszę o pomoc i pozdrawiam!

 

@edit

 

A i jeszcze jedno, jest możliwość zapisania ekwipunku gracza przed wejściem na arene a potem wczytania go po zakończeniu rozgrywki?

Edytowane przez KiszonaBestia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Rozumiem, że masz graczy w grze w zmiennej grupowej? 

Jeśli tak, to możesz dodać przy przegranemu:

remove player from {zmienna::*}

A potem dać:

loop all players:    if player is {zmienna::*}:        #Dalszy kod do wygranego

A co do ekwipunku:

set {zmienna::%player%} to player's inventory

Potem:

give {zmienna::%player%} to player

Mam nadzieję, że zrozumiałeś. Nie bierz tego przykładu dosłownie.

Jak nie rozumiesz, to pisz pw / skype / itp.

 

@EDIT

@down Podałem przykład do każdego skryptu z ekwipunkiem. Możesz dodać pierwsze do np. komendy do dołączania, a to drugie do kodu przegranego (wtedy odwołujesz się do player) i do kodu wygranego (wtedy odwołujesz się do loop-player).

Edytowane przez Jan kk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@edit

 

Dołącze jeszcze do tego tematu kolejny mój problem. Zrobiłem coś takiego:

            set line 3 of block at {x1.%player%} to "%{arena1.join}%/2"            set line 4 of block at {x1.%player%} to "&a&lDolacz"

Te dwie linijki w przypadku komendy /opusc nie wyrzucają żadnego błędu jednak tutaj gdzie mam on step on hay block to wyskakują takie błędy.

 

Dołączona grafika

 

@edit

 

No i jeszcze nie działa mi to co wygrywający powinien dostać

            remove player from {gracze.arena1::*}            loop all players:                if player is {gracze.arena1::*}:
Edytowane przez KiszonaBestia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...