Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Tabela


agrex1337

Pytanie

Czesc, przychodze z problemem. Chcialem zrobic sobie tabele zawidiw (np kopania, scinanania drewna, lowienia etc) i skorzystalem z pyraTOP by tworzyl mi tabele. I wszystko byloby by dobrze i dzialalo by okej, gdyby nie to, ze gdy tabela juz generuje wyniki, to pojawia sie w niej gracz "<none>" albo "1", ktory ma 0 pkt. Mysle, ze to nie jest problem z dzialaniem skryptu z tabela, tylko moj skrypt cos zepsul.076ee13c6cafc.png

# wlaczenie zawodow komenda
command /zawody [<text>]:
    trigger:
        loop all players:
            if arg is not set:
                send "gornik" to loop-player
                send "rybak" to loop-player
                send "drwal" to loop-player
                send "rolnik" to loop-player
                send "start" to loop-player
           # ustawienia zawodow
            if arg 1 is "gornik":
                set {typzawodow} to "zg"
                set {nazwazawodow} to "Zawody Górnicze"
                set {opiszawodow} to "Bierz w ręke kilof i wykop jak najwięcej kamienia"
            if arg 1 is "rybak":
                set {typzawodow} to "zrb"
                set {nazwazawodow} to "Zawody Rybackie"
                set {opiszawodow} to "Znajdź szybko jakiś zbiornik wody i wyłów jak najwięcej ryb"
            if arg 1 is "drwal":
                set {typzawodow} to "zd"
                set {nazwazawodow} to "Zawody Drwali"
                set {opiszawodow} to "W ręke bierz siekiere i zetnij tyle drewna ile potrafisz"
            if arg 1 is "rolnik":
                set {typzawodow} to "zrl"
                set {nazwazawodow} to "Zawody Rolnicze"
                set {opiszawodow} to "Przy pomocy motyki zbierz jak najwięcej upraw rolnych"
            if arg 1 is "start":
                set {%{typzawodow}%pkt::%loop-player%} to 0
                set {%{typzawodow}%} to true
                # czas v
                set {%{typzawodow}%czas} to 20
                # bossbar v (musi byc zawsze 100)
                set {%{typzawodow}%czas2} to 100
                play sound "minecraft:entity.player.levelup" with volume 2 and pitch 1 for loop-player
                broadcast ""
                broadcast "&e♢ &7Rozpoczeły się &e%{nazwazawodow}%&7. %{opiszawodow}% przez &e500 sekund&7."
                broadcast ""
# zawody
every 1 second in "world":
    if {%{typzawodow}%} is true:
        loop all players:
        # timer v
            remove 1 from {%{typzawodow}%czas}
            # bossbar timer v
            remove 0.2 from {%{typzawodow}%czas2}
            # edytowanie bossbaru
            create bossbar titled "&e⊲ &7%{nazwazawodow}% &e⊳ &7Twój wynik: &e%{%{typzawodow}%pkt::%loop-player%}% pkt&7." and id "event" for loop-player with progress {%{typzawodow}%czas2} with colors blue
            #
            # koniec eventu (zmienna dochodzi do 0)
            if {%{typzawodow}%czas} is less than 1:
                set {%{typzawodow}%} to false
                remove bossbar "event"
                play sound "minecraft:entity.player.levelup" with volume 2 and pitch 1 for loop-player
                broadcast ""
                broadcast "&e⊲ %{nazwazawodow}% &e⊳"
                broadcast "&e♢ &cCzas zawodów dobiegł końca. Wyniki:"
                # tworzenie topki
                broadcast createTop("zgpkt", 5, "&e♢ &a&l[I]. &a[P] &7zdobył &e[V] &7punktów.")
                #
                broadcast "&e⊲ %{nazwazawodow}% &e⊳"
                broadcast ""
                # reset wartosci na kolejny event
                clear {%{typzawodow}%pkt::%loop-player%}
# zdobywanie punktow
# zawody gornicze
on mine of stone:
    # jesli pkt = 0
    if {zg} is true:
        add 1 to {zgpkt::%player%}
        if {zgdrop.%player%} is true:
            add 5 to {zgpkt::%player%}
            set {zgdrop.%player%} to false

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...