Czesc, przychodze z problemem. Chcialem zrobic sobie tabele zawidiw (np kopania, scinanania drewna, lowienia etc) i skorzystalem z pyraTOP by tworzyl mi tabele. I wszystko byloby by dobrze i dzialalo by okej, gdyby nie to, ze gdy tabela juz generuje wyniki, to pojawia sie w niej gracz "<none>" albo "1", ktory ma 0 pkt. Mysle, ze to nie jest problem z dzialaniem skryptu z tabela, tylko moj skrypt cos zepsul.
# wlaczenie zawodow komenda
command /zawody [<text>]:
trigger:
loop all players:
if arg is not set:
send "gornik" to loop-player
send "rybak" to loop-player
send "drwal" to loop-player
send "rolnik" to loop-player
send "start" to loop-player
# ustawienia zawodow
if arg 1 is "gornik":
set {typzawodow} to "zg"
set {nazwazawodow} to "Zawody Górnicze"
set {opiszawodow} to "Bierz w ręke kilof i wykop jak najwięcej kamienia"
if arg 1 is "rybak":
set {typzawodow} to "zrb"
set {nazwazawodow} to "Zawody Rybackie"
set {opiszawodow} to "Znajdź szybko jakiś zbiornik wody i wyłów jak najwięcej ryb"
if arg 1 is "drwal":
set {typzawodow} to "zd"
set {nazwazawodow} to "Zawody Drwali"
set {opiszawodow} to "W ręke bierz siekiere i zetnij tyle drewna ile potrafisz"
if arg 1 is "rolnik":
set {typzawodow} to "zrl"
set {nazwazawodow} to "Zawody Rolnicze"
set {opiszawodow} to "Przy pomocy motyki zbierz jak najwięcej upraw rolnych"
if arg 1 is "start":
set {%{typzawodow}%pkt::%loop-player%} to 0
set {%{typzawodow}%} to true
# czas v
set {%{typzawodow}%czas} to 20
# bossbar v (musi byc zawsze 100)
set {%{typzawodow}%czas2} to 100
play sound "minecraft:entity.player.levelup" with volume 2 and pitch 1 for loop-player
broadcast ""
broadcast "&e♢ &7Rozpoczeły się &e%{nazwazawodow}%&7. %{opiszawodow}% przez &e500 sekund&7."
broadcast ""
# zawody
every 1 second in "world":
if {%{typzawodow}%} is true:
loop all players:
# timer v
remove 1 from {%{typzawodow}%czas}
# bossbar timer v
remove 0.2 from {%{typzawodow}%czas2}
# edytowanie bossbaru
create bossbar titled "&e⊲ &7%{nazwazawodow}% &e⊳ &7Twój wynik: &e%{%{typzawodow}%pkt::%loop-player%}% pkt&7." and id "event" for loop-player with progress {%{typzawodow}%czas2} with colors blue
#
# koniec eventu (zmienna dochodzi do 0)
if {%{typzawodow}%czas} is less than 1:
set {%{typzawodow}%} to false
remove bossbar "event"
play sound "minecraft:entity.player.levelup" with volume 2 and pitch 1 for loop-player
broadcast ""
broadcast "&e⊲ %{nazwazawodow}% &e⊳"
broadcast "&e♢ &cCzas zawodów dobiegł końca. Wyniki:"
# tworzenie topki
broadcast createTop("zgpkt", 5, "&e♢ &a&l[I]. &a[P] &7zdobył &e[V] &7punktów.")
#
broadcast "&e⊲ %{nazwazawodow}% &e⊳"
broadcast ""
# reset wartosci na kolejny event
clear {%{typzawodow}%pkt::%loop-player%}
# zdobywanie punktow
# zawody gornicze
on mine of stone:
# jesli pkt = 0
if {zg} is true:
add 1 to {zgpkt::%player%}
if {zgdrop.%player%} is true:
add 5 to {zgpkt::%player%}
set {zgdrop.%player%} to false
Pytanie
agrex1337 0
Czesc, przychodze z problemem. Chcialem zrobic sobie tabele zawidiw (np kopania, scinanania drewna, lowienia etc) i skorzystalem z pyraTOP by tworzyl mi tabele. I wszystko byloby by dobrze i dzialalo by okej, gdyby nie to, ze gdy tabela juz generuje wyniki, to pojawia sie w niej gracz "<none>" albo "1", ktory ma 0 pkt. Mysle, ze to nie jest problem z dzialaniem skryptu z tabela, tylko moj skrypt cos zepsul.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi