Nunekexe1 0 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 Ktoś pomoże jak zrobić żeby play sounds było na danym lokacji, jak bym odszedł 6 kratek bym słyszał ciszej play sound "sounds.doors.open" with volume 0.05 at {_doors.loc} Skróciłem tytuł. Notatka dodana przez Usunięty#34161 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 19 minut temu, Nunekexe1 napisał: Ktoś pomoże jak zrobić żeby play sounds było na danym lokacji, jak bym odszedł 6 kratek bym słyszał ciszej play sound "sounds.doors.open" with volume 0.05 at {_doors.loc} Cytat play raw sound "[Dzwiek]" at [Lokacja] with pitch [Ton] volume [Glosnosc] Wymagane SkQuery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nunekexe1 0 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 2 godziny temu, Notro napisał: Wymagane SkQuery. Em jest error ale mam SkQuery-4.1.5 play raw sound "sounds.doors.open" at {_doors.loc} with pitch 1 volume 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 1 minutę temu, Nunekexe1 napisał: Em jest error ale mam SkQuery-4.1.5 play raw sound "sounds.doors.open" at {_doors.loc} with pitch 1 volume 1 No okej, ale jaki ten error? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nunekexe1 0 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 3 minuty temu, Notro napisał: No okej, ale jaki ten error? Can't understand this condition/effect: play raw sound "sounds.doors.open" at {_doors.loc} with pitch 1 volume 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 Teraz, Nunekexe1 napisał: Can't understand this condition/effect: play raw sound "sounds.doors.open" at {_doors.loc} with pitch 1 volume 1 Spróbuj bez "raw". Jeśli nie zadziala, niestety ale nie wiem i nie będę mógł pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nunekexe1 0 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 sierpnia 2021 https://pastebin.com/i3CDFvMh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 2 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2021 11 godzin temu, Nunekexe1 napisał: https://pastebin.com/i3CDFvMh Nie jest to błąd skryptu, tylko samego skript. Pewnie wgrałeś jakiś przestarzały dodatek do skripta. Usunięty#34161 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kubo0208 10 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2021 W dniu 1.08.2021 o 20:05, Nunekexe1 napisał: https://pastebin.com/i3CDFvMh spróbuj jeszcze raz pobrać z https://www.spigotmc.org/resources/skquery-1-9-1-16.36631/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nunekexe1 0
Ktoś pomoże jak zrobić żeby play sounds było na danym lokacji, jak bym odszedł 6 kratek bym słyszał ciszej
play sound "sounds.doors.open" with volume 0.05 at {_doors.loc}
Skróciłem tytuł.
Notatka dodana przez Usunięty#34161
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi