Witam, niedawno stworzyłem "statystyki" na serwer roleplay z pomocą pluginu "MPoints" oraz "BossshopPro", zamieszczam nagranie jak to wygląda. https://imgur.com/a/7Eu2gDG
Ale teraz wyjaśnię. Gracz zdobywa "Punkty Nauki" (na start dostaje 6 pkt.) dzięki którymi może właśnie sobie zwiększać statystyki takie jal: Siła: 4/10(dodam że tutaj zamieszczę początkowe wartości statystyki jakie dostają nowi gracze na start oraz placeholdery) %mpoints_balance_value_sign_sila% Zwinność: 4/10 %mpoints_balance_value_sign_zwinnosc% Wytrzymałość: 3/10 %mpoints_balance_value_sign_wytrzymalosc% Percepcja: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_percepcja% Charyzma: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_charyzma% Inteligencja: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_inteligencja%
Wszystko w teorii działa poprawnie jednak, potrzebuję pewnego skryptu który działa tylko dla Siły, Zwinności, Wytrzymałości oraz Percepcji. Posiadam plugin który umożliwia zamieszczanie plecholderów z innych pluginów do skryptów więc nie martwcie się. Natomiast skrypt ma działać następująco:
Dla Siły:
Gdy gracz zwiększa swoją siłę o 1 punkt (nie licząc początkowej 4) zwiększa się również jego zadawane obrażenia bronią w ręcz o 10%. Gracz może zwiększyć siłę 6 razy więc maksymalnie może zwiększyć zadawane obrażenia wręcz do 60% więcej. Dla Zwinności:
Gdy gracz zwiększa swoją zwinnośc o 1 punkt (nie licząc początkowej 4) zwiększa się również jego prędkość o 0.1. Mam tu namyśli żeby technicznie to działało tak że z konsola lub coś mu po prostu zwiększa komendą /speed (gracz) 1.1 i to jest komenda z essentials. Czyli za każdy punkt więcej nie licząc początkowej wartości zwiększa swoją prędkośc chodzenia o 0.1 szybkości. Czyli jak ma 5/10 to prędkość ma 1.1, jak 7/10 to 1.3 prędkości itd. Maksymalnie może zwiększyć swoją prędkość chodzenia do 1.6 jednostki prędkości. Dla Wytrzymałości:
Gdy gracz zwiększa wytrzymałość o 1 (nie licząc początkowej 3) to zwiększa się jego odporność na jakiekolwiek obrażenia o 10%. Maksymalnie może zwiększyć swoją wytzrymałość na obrażenia do 70%. Dla Percepcji:
Gdy percepcja gracza wynosi równe 5 lub więcej to kucając na 5 sekund dostaje przybliżenie oraz widzenie w ciemności. Efekt kończy się jak wcześniej wspomniałem po 5 sekundach lub jak gracz przestanie kucać na shifcie. Efekt odnawia się co 20 sekund.
Charyzma i Inteligencja działa "roleplayerowo" więc nie proszę o nie, po za tym nie mam pomysłu jakby miały technicznie działać na 1.12.2.
Bardzo proszę o pomoc. Bedę wdzięczny jak ktoś to wykona.
Połączyłem posty, jeśli ostatni post w temacie jest twój to należy edytować post zamiast pisać nowy.
Pytanie
Plaguee 0
Witam, niedawno stworzyłem "statystyki" na serwer roleplay z pomocą pluginu "MPoints" oraz "BossshopPro", zamieszczam nagranie jak to wygląda.
https://imgur.com/a/7Eu2gDG
Ale teraz wyjaśnię. Gracz zdobywa "Punkty Nauki" (na start dostaje 6 pkt.) dzięki którymi może właśnie sobie zwiększać statystyki takie jal:
Siła: 4/10 (dodam że tutaj zamieszczę początkowe wartości statystyki jakie dostają nowi gracze na start oraz placeholdery) %mpoints_balance_value_sign_sila%
Zwinność: 4/10 %mpoints_balance_value_sign_zwinnosc%
Wytrzymałość: 3/10 %mpoints_balance_value_sign_wytrzymalosc%
Percepcja: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_percepcja%
Charyzma: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_charyzma%
Inteligencja: 1/10 %mpoints_balance_value_sign_inteligencja%
Wszystko w teorii działa poprawnie jednak, potrzebuję pewnego skryptu który działa tylko dla Siły, Zwinności, Wytrzymałości oraz Percepcji. Posiadam plugin który umożliwia zamieszczanie plecholderów z innych pluginów do skryptów więc nie martwcie się. Natomiast skrypt ma działać następująco:
Dla Siły:
Gdy gracz zwiększa swoją siłę o 1 punkt (nie licząc początkowej 4) zwiększa się również jego zadawane obrażenia bronią w ręcz o 10%. Gracz może zwiększyć siłę 6 razy więc maksymalnie może zwiększyć zadawane obrażenia wręcz do 60% więcej.
Dla Zwinności:
Gdy gracz zwiększa swoją zwinnośc o 1 punkt (nie licząc początkowej 4) zwiększa się również jego prędkość o 0.1. Mam tu namyśli żeby technicznie to działało tak że z konsola lub coś mu po prostu zwiększa komendą /speed (gracz) 1.1 i to jest komenda z essentials. Czyli za każdy punkt więcej nie licząc początkowej wartości zwiększa swoją prędkośc chodzenia o 0.1 szybkości. Czyli jak ma 5/10 to prędkość ma 1.1, jak 7/10 to 1.3 prędkości itd. Maksymalnie może zwiększyć swoją prędkość chodzenia do 1.6 jednostki prędkości.
Dla Wytrzymałości:
Gdy gracz zwiększa wytrzymałość o 1 (nie licząc początkowej 3) to zwiększa się jego odporność na jakiekolwiek obrażenia o 10%. Maksymalnie może zwiększyć swoją wytzrymałość na obrażenia do 70%.
Dla Percepcji:
Gdy percepcja gracza wynosi równe 5 lub więcej to kucając na 5 sekund dostaje przybliżenie oraz widzenie w ciemności. Efekt kończy się jak wcześniej wspomniałem po 5 sekundach lub jak gracz przestanie kucać na shifcie. Efekt odnawia się co 20 sekund.
Charyzma i Inteligencja działa "roleplayerowo" więc nie proszę o nie, po za tym nie mam pomysłu jakby miały technicznie działać na 1.12.2.
Bardzo proszę o pomoc. Bedę wdzięczny jak ktoś to wykona.
Połączyłem posty, jeśli ostatni post w temacie jest twój to należy edytować post zamiast pisać nowy.
Notatka dodana przez GRIERIOR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.