Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobic kupno w sklepie?


BartizeR
 Udostępnij

Pytanie

ostanio wysylalem problem z gui ktory naprawilem i pisalem w normalnym SKRIPT bez zadnych tuSK i skQuery dlatego jak ktos bedzie pomagal i pisal kod to zeby w tym typie

a wiec jak zrobic kupno w sklepie w gui wysylam kod zeby bylo latwiej moc pomoc:

command /sklep:
    trigger:
        set {_inv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep"
        set slot 11 of {_inv} to light green glass named "&2&lKupno" with lore "&7Możesz tu kupić przedmioty!"
        set slot 15 of {_inv} to red glass named "&c&lSprzedaż" with lore "&7Możesz tu sprzedać przedmioty!"
        open {_inv} to player
on inventory click:
    if name of event-inventory is "&7&lSklep":
        cancel event
        if event-inventory is not player's inventory:
            if clicked slot is 11:
                set {_buyinv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep >> &2&lKupno"
                set slot 1 of {_buyinv} to diamond named "test"
                open {_buyinv} to player
            else if clicked slot is 15:
                send "Sprzedaż"

 

PS. Wszystko dziala poki co tylko trzeby dopisac do zmiennej gui {_buyinv} kod na kupno w sklepie

a na sprzedaz to znalazlem w internecie
Edit: jakbyscie mogli tez pomoc z kupnem ilosciowym wsensie ze nie jeden item tylko np 10

xKameelos

Umieściłem kod w code.

Notatka dodana przez xKameelos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 godzin temu, BartizeR napisał:

ostanio wysylalem problem z gui ktory naprawilem i pisalem w normalnym SKRIPT bez zadnych tuSK i skQuery dlatego jak ktos bedzie pomagal i pisal kod to zeby w tym typie

a wiec jak zrobic kupno w sklepie w gui wysylam kod zeby bylo latwiej moc pomoc:

command /sklep:
    trigger:
        set {_inv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep"
        set slot 11 of {_inv} to light green glass named "&2&lKupno" with lore "&7Możesz tu kupić przedmioty!"
        set slot 15 of {_inv} to red glass named "&c&lSprzedaż" with lore "&7Możesz tu sprzedać przedmioty!"
        open {_inv} to player
on inventory click:
    if name of event-inventory is "&7&lSklep":
        cancel event
        if event-inventory is not player's inventory:
            if clicked slot is 11:
                set {_buyinv} to chest inventory with 3 rows named "&7&lSklep >> &2&lKupno"
                set slot 1 of {_buyinv} to diamond named "test"
                open {_buyinv} to player
            else if clicked slot is 15:
                send "Sprzedaż"

 

PS. Wszystko dziala poki co tylko trzeby dopisac do zmiennej gui {_buyinv} kod na kupno w sklepie

a na sprzedaz to znalazlem w internecie
Edit: jakbyscie mogli tez pomoc z kupnem ilosciowym wsensie ze nie jeden item tylko np 10

Możesz użyć pluginu lub skryptu który jest w internecie bo takiego się nie opłaca samemu pisać jeżeli ma byc jakkolwiek rozbudowany

Spoiler

Możesz użyć również mojego jeżeli odpowiada ale nwm czy w twoim wypadku się sprawdzi 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...