on death:
victim is a zombie or creeper or spider or silverfish or witch
attacker is a player
add 1 to {kills.%attacker%}
attacker has the permission "ranga.pl"
execute console command "pex user %player% group set %rank%"
If player kill 200 victim
player promote from rank [Nowy] to:
New rank [Dniowiec] if player kill 600 victim can promote to:
New rank [starszy] if player kill 1200 victim can promote to:
New rank [Znawca] if player kill 1600 victim can promote to:
New rank [Gracz] if player kill 1900 victim can promote to:
New rank [sunnyGracz] if player kill 2300 victim can promote to:
New rank [ZaufanyGracz]
Stworzyłem właśnie skrypt na rangi za zabijanie (Nie znam się zbytnio na tym) tak więc. Co zrobić aby administratorzy oraz vipy nie dostawały wyższej rangi za zabijanie tych potworów ? Chodzi o to żeby takiemu adminowi lub vipowi nie zmieniła się ranga. I czy te rangi podane w kodzie wyżej będą patrzeć do permissions na te rangi ? Chodzi o to że jak nowy gracz zabije te 200 potworów to otrzyma automatycznie wyższą rangę. I co zrobić aby vip oraz administratorowie nie otrzymywali tych rang ?Ranga numer 1.
[Nowy]
I po zabiciu 200 potworów otrzyma nową rangę tą niżej
Ranga numer 2.
[Dniowiec]
Po zabiciu 600 potworów gracz otrzyma rangę niżej
Ranga numer 3.
[starszy]
Po zabiciu 1200 potworów gracz otrzyma rangę niżej
Ranga numer 4.
[Znawca]
Po zabiciu 1600 potworów otrzyma rangę niżej
Ranga numer 5.
[Gracz]
Po zabiciu 1900 potworów otrzyma rangę niżej
Ranga numer 6.
[sunnyGracz]
Po zabiciu 2300 potworów otrzyma rangę niżej
Ranga numer 7.
[ZaufanyGracz]|