Skocz do zawartości
  • 0

Drop glowek po smierci


SteveMinecraft
 Udostępnij

Pytanie

Chcialbym miec cos takiego w skript na 1.16.5, aby po smierci gracza przez zabicie go przez innego gracza trafiala by bezposrednio (od razu do gracza, a nie ze by wypadla) do eq gracza ktory zabil tego gracza.

I chcialbym abym mogl ustawic w tym skript szanse na to ze na ile procent ta glowka wypadnie. I glowa by sie nazywala "Glowa %nick gracza%"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, steveq757 napisał:

Chcialbym miec cos takiego w skript na 1.16.5, aby po smierci gracza przez zabicie go przez innego gracza trafiala by bezposrednio (od razu do gracza, a nie ze by wypadla) do eq gracza ktory zabil tego gracza.

I chcialbym abym mogl ustawic w tym skript szanse na to ze na ile procent ta glowka wypadnie. I glowa by sie nazywala "Glowa %nick gracza%"

 

on death of player:
	if attacker is player:
		chance of 50%:
			give 1 victim's skull named "&fGlowa %victim%" to attacker

Proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, KaWaNoS napisał:

 

on death of player:
	if attacker is player:
		chance of 50%:
			give 1 victim's skull named "&fGlowa %victim%" to attacker

Proszę

I to będzie głowa tego gracza który zginął, z nazwa tego gracza który zginął, i dostanie ją gracz który zabił tego drugiego gracza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał:

tak ale nie wiem czy nie powinno byc give 1 skull of victim

będzie to działało tak samo. w 1 i w 2 daje głowę Victima czyli głowę "zabitego" więc wszystko działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, steveq757 napisał:
on death of player:
	if attacker is player:
		chance of 50%:
			give 1 victim's skull named "&fGlowa %victim%" to attacker

Nie dziala

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

daj

give 1 of victim's skull

lub

give 1 ("%victim%" parsed as offline player)'s skull

lub jeszcze

give 1 of ("%victim%" parsed as offline player)'s skull

 

Edytowane przez polsatgraniepl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, polsatgraniepl napisał:

daj


give 1 of victim's skull

lub


give 1 ("%victim%" parsed as offline player)'s skull

lub jeszcze


give 1 of ("%victim%" parsed as offline player)'s skull

 

Skript sie normalnie przeladowal, ale nie dropi glowy.

Zaladowal sie prz tych 2, ale nie dropi

on death of player:
    if attacker is player:
        give 1 of victim's skull to attacker

on death of player:
    if attacker is player:
        give 1 of ("%victim%" parsed as offline player)'s skull to attacker
Edytowane przez steveq757
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, steveq757 napisał:

Skript sie normalnie przeladowal, ale nie dropi glowy

on death of player:
    if attacker is player:
        give 1 of victim's skull to attacker

głupie pytanie ale czy napewno testujesz na graczu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, steveq757 napisał:

Skript sie normalnie przeladowal, ale nie dropi glowy

on death of player:
    if attacker is player:
        give 1 of victim's skull to attacker

daj

on death of player:
    if attacker is player:
		set {_skull} to name of victim
        give 1 of ("%{_skull}%" parsed as offline player)'s skull to attacker

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

daj

on death of player:
    if attacker is player:
		set {_skull} to name of victim
        give 1 of ("%{_skull}%" parsed as offline player)'s skull to attacker

 

Znowu :/ 

Skript sie poprawnie laduje, ale nadal nie daje tej glowy graczowi :/

I wiem co jest tego przyczyna. Nie wykrywa ze atakującym jest gracz (if attacker is player:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, steveq757 napisał:

Znowu :/ 

Skript sie poprawnie laduje, ale nadal nie daje tej glowy graczowi :/

I wiem co jest tego przyczyna. Nie wykrywa ze atakującym jest gracz (if attacker is player:)

możesz to usunąć. Będą wtedy błędy jak np. zombie zbije gracza i  dostanie głowę, Ale warto trzetestować czy działa wgl bez if attacker is player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, polsatgraniepl napisał:

możesz to usunąć. Będą wtedy błędy jak np. zombie zbije gracza i  dostanie głowę, Ale warto trzetestować czy działa wgl bez if attacker is player

sprawdzilem i bez if attacker is player to dziala skript, i dropi glowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...