Brax 0 Opublikowano 19 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2021 Witam serdecznie. Chciałbym zapytać jak mogę sprawdzić czy w kowadle item 0 i 2 są takie same? Chodzi głównie o to jak sprawdza się takie inventory. Z uszanowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shateq 45 Opublikowano 19 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2021 44 minuty temu, Brax napisał: Witam serdecznie. Chciałbym zapytać jak mogę sprawdzić czy w kowadle item 0 i 2 są takie same? Chodzi głównie o to jak sprawdza się takie inventory. Z uszanowaniem Wyjaśnij co rozumiesz przez: item 0 oraz item 2, najpewniej musisz ogarnąć event tutaj z Bukkit: PrepareAnvilEvent, no i sprawdzić czy w 'id twojego slotu 0' przedmiot jest równy przedmiotowi w 'id twojego slotu 2' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Brax 0 Opublikowano 19 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 marca 2021 19 minut temu, Shateq napisał: Wyjaśnij co rozumiesz przez: item 0 oraz item 2, najpewniej musisz ogarnąć event tutaj z Bukkit: PrepareAnvilEvent, no i sprawdzić czy w 'id twojego slotu 0' przedmiot jest równy przedmiotowi w 'id twojego slotu 2' Cały kod... Co tu nie działa... on inventory click: if current inventory's name is "Repair & Name": if clicked slot is 2: if slot 2 of current inventory of player is not air: loop {zestawy::*}: #netherite if clicked slot is netherite helmet or diamond helmet with name "%loop-value% helmet" or "%loop-value% Helmet": cancel event send "&cNazwa została zablokowana!" to player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Brax 0
Witam serdecznie. Chciałbym zapytać jak mogę sprawdzić czy w kowadle item 0 i 2 są takie same? Chodzi głównie o to jak sprawdza się takie inventory. Z uszanowaniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.