Skocz do zawartości
  • 0

Kick z regionu


ShutUP
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on entering region "<nazwa>":    add player to {region::*}on leaving region "<nazwa>":    remove player from {region::*}command /teleportuj:    loop {region::*}:        loop all players:            if loop-player is "%loop-value%":                teleport loop-player to spawn
Zamiast <nazwa> dajesz nazwę regionu, zamiast komendy możesz dać kod z reloadem regionu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /region:

trigger:

1.

loop all players in region "«nazwa»":

[(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)]

2.

loop all players:

[(region at location of loop-player is "«nazwa»":|loop-player is in region "«nazwa»": )]

[(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)]

command /region:

trigger:

1.

loop all players in region "«nazwa»":

[(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)]

2.

loop all players:

[(region at location of loop-player is "«nazwa»":|loop-player is in region "«nazwa»":)]

[(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...