ShutUP 2 Opublikowano 17 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 (edytowane) jak zrobic by przed resetetem regionu tepało wszystkich graczy bedacym na danym regionie na spawn lub w wybrane miejsce ? Edytowane 17 listopada 2014 przez ShutUP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jan kk 42 Opublikowano 17 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 on entering region "<nazwa>": add player to {region::*}on leaving region "<nazwa>": remove player from {region::*}command /teleportuj: loop {region::*}: loop all players: if loop-player is "%loop-value%": teleport loop-player to spawnZamiast <nazwa> dajesz nazwę regionu, zamiast komendy możesz dać kod z reloadem regionu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ShutUP 2 Opublikowano 17 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 dzięki a wiesz jak dodac czas na tym regionie po wykupieniu licencji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ShutUP 2 Opublikowano 17 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 ten skypt nie działa nie teleportuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 17 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 command /region: trigger: 1. loop all players in region "«nazwa»": [(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)] 2. loop all players: [(region at location of loop-player is "«nazwa»":|loop-player is in region "«nazwa»": )] [(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)] command /region: trigger: 1. loop all players in region "«nazwa»": [(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)] 2. loop all players: [(region at location of loop-player is "«nazwa»":|loop-player is in region "«nazwa»":)] [(teleport loop-player to spawn|teleport loop-player to {zmiennaktoraodpowiadauciebiezaspawwnlubwarp}|run command "warp blablableble" as op)] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ShutUP 2 Opublikowano 17 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 dasz rade zrobic wytabowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 17 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 dasz rade zrobic wytabowane ? Jest wytabowane, jednak musisz, patrzeć na to z przeglądarki gdyż tapatalk nie odczytuje kilku spacji ani znacznika Jednak spróbuje wytabowac toEditWytabowane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ShutUP 2 Opublikowano 17 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2014 dzięki do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ShutUP 2
jak zrobic by przed resetetem regionu tepało wszystkich graczy bedacym na danym regionie na spawn lub w wybrane miejsce ?
Edytowane przez ShutUPOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi