Skocz do zawartości
  • 0

Obliczenie koordynatów


JanekMaSkrypta_

Pytanie

Witam, przychodzę z pytaniem o obliczenie koordynatów z punktu do punktu tzn.
Chciałbym aby particle od punktu gracza doszedł do najbliższego mu moba (Miałoby to wyglądać że powiedzmy jest gracz i mob obok niego i aby od gracza wystrzelić particles w stronę moba)

Jak na razie mam taki kod ale on mi jakieś kwadraty tworzy xD:
 

                    Location entLoc = entity.getLocation();
                    double entX = entLoc.getX();
                    double entY = entLoc.getY();
                    double entZ = entLoc.getZ();
                    double pX = loc.getX();
                    double pY = loc.getY();
                    double pZ = loc.getZ();

                    double needX = (pX > entX ? pX-entX : entX-pX);
                    double needY = (pY > entY ? pY-entY : entY-pY);
                    double needZ = (pZ > entZ ? pZ-entZ : entZ-pZ);

                    for(int toEnt = 0; toEnt < needX; toEnt++){
                        for(int toEnt2 = 0; toEnt2 < needY; toEnt2++){
                            for(int toEnt3 = 0; toEnt3 < needZ; toEnt3++){
                                loc.add(toEnt, toEnt2, toEnt3);
                                FastParticle.spawnParticle(player.getsyf(), ParticleType.REDSTONE, loc, 30, Color.AQUA);
                                loc.subtract(toEnt,toEnt2,toEnt3);
                            }
                        }
                    }

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...