Witam, przychodzę z pytaniem o obliczenie koordynatów z punktu do punktu tzn.
Chciałbym aby particle od punktu gracza doszedł do najbliższego mu moba (Miałoby to wyglądać że powiedzmy jest gracz i mob obok niego i aby od gracza wystrzelić particles w stronę moba)
Jak na razie mam taki kod ale on mi jakieś kwadraty tworzy xD:
Pytanie
JanekMaSkrypta_ 117
Witam, przychodzę z pytaniem o obliczenie koordynatów z punktu do punktu tzn.
Chciałbym aby particle od punktu gracza doszedł do najbliższego mu moba (Miałoby to wyglądać że powiedzmy jest gracz i mob obok niego i aby od gracza wystrzelić particles w stronę moba)
Jak na razie mam taki kod ale on mi jakieś kwadraty tworzy xD:
Location entLoc = entity.getLocation(); double entX = entLoc.getX(); double entY = entLoc.getY(); double entZ = entLoc.getZ(); double pX = loc.getX(); double pY = loc.getY(); double pZ = loc.getZ(); double needX = (pX > entX ? pX-entX : entX-pX); double needY = (pY > entY ? pY-entY : entY-pY); double needZ = (pZ > entZ ? pZ-entZ : entZ-pZ); for(int toEnt = 0; toEnt < needX; toEnt++){ for(int toEnt2 = 0; toEnt2 < needY; toEnt2++){ for(int toEnt3 = 0; toEnt3 < needZ; toEnt3++){ loc.add(toEnt, toEnt2, toEnt3); FastParticle.spawnParticle(player.getsyf(), ParticleType.REDSTONE, loc, 30, Color.AQUA); loc.subtract(toEnt,toEnt2,toEnt3); } } }
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi