Misio12320 32 Opublikowano 18 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2020 (edytowane) Witam, stworzyłem serwer Paper 1.16.4 z ułatwieniami oraz utrudnieniami: Serwer jest to survival. Przedstawiam ułatwienia: A)Mój domek ma pewien region i jeżeli jakieś moby wejdą to od razu zginą, nie respią mi się w domku. B)Creeper, który wybuchnie w regionie gdzie znajdują się domki nie może zniszczyć ich. C)Teren jest to wyżyna, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! tak to wygląda. D)Jeżeli znaj zabije wieśniaka lub go dotknie to zapisywane to jest. Neutralne (takie które są coś za coś): A)W Netherze można zniszczyć Bedrock za pomocą kilofa (2 zniszczenia można wykonać max, później się niszczy i od nowa), który zakupić można za papier (cena 1536 szt papieru jak się nie mylę) Utrudnienia: A)Aby zejść w podziemia, gracz potrzebuje hełmu, który można zakupić za (ok. 1536 papieru), w przeciwnym razie gracz jak zejdzie pod y=40 to zginie (3 pełne serduszka co 3 sekundy). Pytanie jest takie: Czy łączenie kilofów w kowadle Wydajność 5 + Wydajność 5 = Wydajność 6 byłby cheatem? Oczywiście, żeby zbalansować to kilof by się szybciej niszczył, miałby większą szansę na uszkodzenie (damage player's tool by 1) itd. Proszę o opinie, może jakieś sugestie np. silniejsze moby, coś? Edit: Również planuję, by dodać płatność w np. 1000 diaxach, by wybudować przez administrację na creative jakąś wieżę lub coś np. jak oko z Hobbita i tym podobne. Myślicie, że to dobry pomysł by polepszyć "fabułę" tego serwera? Edytowane 29 grudnia 2020 przez Misio12320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi