Usunięty#19006 26 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) . Edytowane 2 maja 2021 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#29721 19 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) @Override public void run() { Main.getInstance().getServer().getOnlinePlayers().forEach(player -> { guildsidebar(player); }); } Usuń @EventHandler z voida guildsidebar. Edytowane 11 listopada 2020 przez nof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 11 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) . Edytowane 2 maja 2021 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#29721 19 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) 2 minuty temu, jhgggg napisał: Mam to zimportować tak? import eu.balaacha.fire4u.tools.Basic.Main; No tak, musisz zaimportować główną klase i zrobić to co napisałem. Edytowane 11 listopada 2020 przez nof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 11 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) . Edytowane 2 maja 2021 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#29721 19 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 Pokaż główną klase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 11 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) . Edytowane 2 maja 2021 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#29721 19 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 @Override public void run() { Main.plugin.getServer().getOnlinePlayers().forEach(player -> { guildsidebar(player); }); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#19006 26 Opublikowano 11 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) . Edytowane 2 maja 2021 przez jhgggg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 11 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) Powtórzę Tobie to co powtarzam każdemu. Naucz się Javy zanim zaczniesz pisać pluginy. Po pierwsze tworzysz dwie zmienne typu Main, które robią dokładnie to samo. Po drugie ustawiasz zmienną plugin na onLoad() i onEnable(), co jest bezużyteczne. Po trzecie savetask co 0ticków? xD Po czwarte tworzysz array listę w try'ju? Po piąte stworzyłeś sobie metodę do rejestracji listenerów, po czym rejestrujesz tylko jeden listener. Po szóste Twoja metoda getInstance zwraca nulla, a chciałeś JavaPlugin (co też samo w sobie jest błędem). Po siódme Twój cały kod to jest takie spaghetti, że oczy bolą. Jezeli w for'ze chcesz użyć jakiejś listy to składnia wygląda tak for(Player gracz : <lista graczy, na przykad Bukkit.getOnlinePlayers()>) Metoda guildsidebar nie jest żadnym eventem, więc po co adnotacja @EventHandler? Tak mało linijek, a tak dużo błędów. Edytowane 11 listopada 2020 przez LeviBoyPL kerpson i Usunięty#29721 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Usunięty#19006 26
.
Edytowane przez jhggggOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi