JaneQx 0 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 Jak ktos chce skrypt na sprawdzanie: Jak cos nie tak to pisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 (edytowane) Uwagi do dwóch, a właściwie trzech rzeczy. 1. Jeżeli danej zmiennej nie potrzebujesz, lepiej ją czyścić niż ustawiać na 'false'. 2. Ta pętla w komendzie "/sprawdź" jest dziwnie zrobiona. Już lepiej byłoby, gdybyś usunął 5 z 6 tych samych fragmentów i wykonywał tę pętlę 1800 razy, a najlepiej byłoby użyć pętli 'while'. 3. Popracuj nad uporządkowaniem drzew if'ów. # Zamiast robić coś takiego: command /test: trigger: if sender is player: if player has permission "permisja.test": if player has 64 diamonds: send "Hej!" to player # Lepiej zrobić to w ten sposób: command /test: trigger: if sender is not player: stop if player doesn't have permission "permisja.test": stop if player doesn't have 64 diamonds: stop send "Hej!" to player # Lub tak (czyli użycie tzw. inline conditionali): command /test: trigger: sender is player player has permission "permisja.test" player has 64 diamonds send "Hej!" to player Edytowane 31 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaneQx 0 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 46 minut temu, Kormic napisał: Uwagi do dwóch, a właściwie trzech rzeczy. 1. Jeżeli danej zmiennej nie potrzebujesz, lepiej ją czyścić niż ustawiać na 'false'. 2. Ta pętla w komendzie sprawdź jest dziwnie zrobiona. Już lepiej byłoby, gdybyś usunął 5 z 6 tych samych fragmentów i wykonywał tę pętlę 1800 razy, a najlepiej byłoby użyć pętli 'while'. 3. Popracuj nad uporządkowaniem drzew if'ów. # Zamiast robić coś takiego: command /test: trigger: if sender is player: if player has permission "permisja.test": if player has 64 diamonds: send "Hej!" to player # Lepiej zrobić to w ten sposób: command /test: trigger: if sender is not player: stop if player doesn't have permission "permisja.test": stop if player doesn't have 64 diamonds: stop send "Hej!" to player # Lub tak (czyli użycie tzw. inline conditionali): command /test: trigger: sender is player player has permission "permisja.test" player has 64 diamonds send "Hej!" to player Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi