Skocz do zawartości

Skrypt na sprawdzanie


JaneQx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uwagi do dwóch, a właściwie trzech rzeczy.

1. Jeżeli danej zmiennej nie potrzebujesz, lepiej ją czyścić niż ustawiać na 'false'.

2. Ta pętla w komendzie "/sprawdź" jest dziwnie zrobiona. Już lepiej byłoby, gdybyś usunął 5 z 6 tych samych fragmentów i wykonywał tę pętlę 1800 razy, a najlepiej byłoby użyć pętli 'while'.

3. Popracuj nad uporządkowaniem drzew if'ów.

# Zamiast robić coś takiego:
command /test:
	trigger:
		if sender is player:
			if player has permission "permisja.test":
				if player has 64 diamonds:
					send "Hej!" to player
                    
# Lepiej zrobić to w ten sposób:
command /test:
	trigger:
		if sender is not player:
			stop
		if player doesn't have permission "permisja.test":
			stop
		if player doesn't have 64 diamonds:
			stop
		send "Hej!" to player
        
# Lub tak (czyli użycie tzw. inline conditionali):
command /test:
	trigger:
		sender is player
		player has permission "permisja.test"
		player has 64 diamonds
		send "Hej!" to player

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Kormic napisał:

Uwagi do dwóch, a właściwie trzech rzeczy.

1. Jeżeli danej zmiennej nie potrzebujesz, lepiej ją czyścić niż ustawiać na 'false'.

2. Ta pętla w komendzie sprawdź jest dziwnie zrobiona. Już lepiej byłoby, gdybyś usunął 5 z 6 tych samych fragmentów i wykonywał tę pętlę 1800 razy, a najlepiej byłoby użyć pętli 'while'.

3. Popracuj nad uporządkowaniem drzew if'ów.

# Zamiast robić coś takiego:
command /test:
	trigger:
		if sender is player:
			if player has permission "permisja.test":
				if player has 64 diamonds:
					send "Hej!" to player
                    
# Lepiej zrobić to w ten sposób:
command /test:
	trigger:
		if sender is not player:
			stop
		if player doesn't have permission "permisja.test":
			stop
		if player doesn't have 64 diamonds:
			stop
		send "Hej!" to player
        
# Lub tak (czyli użycie tzw. inline conditionali):
command /test:
	trigger:
		sender is player
		player has permission "permisja.test"
		player has 64 diamonds
		send "Hej!" to player

 

Ok <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...