Skocz do zawartości
  • 0

Can't understand this expression: level of


VaporeonPL
 Udostępnij

Pytanie

Chciałbym zrobić skrypt, który ulepsza przedmioty za pomocą zmiennej, żeby nie wklejać tego samego tysiące razy, jednak występuje podany w tytule błąd. 

# Komenda odpowiadająca za tryb ulepszeń #
command /upgrade-mode [<player>] [<text>] [<number>] [<number>] [<text>]:
	executable by: console
	trigger:
		set {upgrading.%arg 1%} to true
		set {item.%arg 1%} to arg 2
		set {enchlvl.%arg 1%} to arg 3
		set {percent.%arg 1%} to arg 4*100
		set {enchantment.%arg 1%} to arg 5
		send {@upgrading}, {@prompt} and {@what2do} to arg 1
			
# Komenda odpowiadająca za system ulepszeń #
command /upgrade-item [<player>] [<boolean>]:
	executable by: console
	trigger:
		if arg 2 is true:
			set {_enchant-lvl.%arg 1%} to "%{enchantment.%arg 1%}% %level of %{enchantment.%arg 1%}% of arg 1's tool + %{enchlvl.%arg 1%}% %" parsed as enchantment type
			enchant arg 1's tool with {_enchant-lvl.%arg 1%}
			send {@success} to arg 1
			stop
		else:
			set {_enchant-lvl.%arg 1%} to "%{enchantment.%arg 1%}% %level of %{enchantment.%arg 1%}% of arg 1's tool - %{enchlvl.%arg 1%}% %" parsed as enchantment type
			enchant arg 1's tool with {_enchant-lvl.%arg 1%}
			send {@fail} to arg 1
			stop

Gdzie popełniłem błąd? Nie jest to cały kod, ponieważ chcę go użyć na swoim serwerze (obecnie w trakcie prac), ale nie chcę też, żeby 100 innych serwerów używało mojego skryptu.

Pierwsza komenda "włącza" tryb ulepszeń, który przy kliknięciu ulepszanego przedmiotu wywołuje komendę /upgrade-item. W zależności od tego, czy liczba (procent ustalany przy kliknięciu przedmiotu, który włącza tryb ulepszeń) jest pomiędzy 1 a {percent.%player%}, ulepszenie jest wywoływane (np. /upgrade-item VaporeonPL true). Błąd występował również, gdy wkleiłem to "siłą" w event odpowiadający za kliknięcie ulepszanego przedmiotu, więc to wykluczyłem. Podejrzewam, że jest to błąd ze zmiennymi, ale jeśli ma to wyglądać tak:
 

if level of protection of player's tool is 1:
	enchant player's tool with protection 2
if level of protection of player's tool is 2:
	enchant player's tool with protection 3
if level of protection of player's tool is 3:
	enchant player's tool with protection 4
if level of protection of player's tool is 4:
	enchant player's tool with protection 5

i tak dalej

to lepiej niech wyskakuje błąd, który (miejmy nadzieję) jest naprawialny.

Gdyby potrzebna była reszta kodu, zapraszam na PW, tam go podeślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...