Skocz do zawartości
  • 0

Wypadanie monet za zabijanie mobów, kopanie rud, zbieranie plonów


Rhonar
 Udostępnij

Pytanie

Dzień Dobry.

Posiada ktoś z Was może skrypt na wypadanie monet na ziemie np: samorodek złota czy jakiś inny przedmiot za zabijanie mobów,  kopanie rud (jeżeli ktoś wykopie z jedwabnym dotykiem i położy nie będzie mógł ponownie zarobić), łowienie ryb oraz zbiór plonów polowych.
Mam plugin RPGMoney lecz nie działa. Jest widoczny mam Vault+Essentials i pieniądze nie wypadają :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:
	if victim is not player:
		chance of 50%:
			drop gold nugget named "&6&lMoneta" at attacker

on mine of any ore:
	if level of silk touch of player's tool is set:
		clear drops
		drop 1 event-block with lore " &7&oSilk-Touched"
	if {st::%event-block%} is set:
		clear drops
		clear {st::%event-block%}
		stop
	chance of 50%:
		drop gold nugget named "&6&lMoneta" at player

on place:
	if 1st line of lore of player's tool contains "&7&oSilk-Touched":
		set {st::%event-block%} to true

on break of ripe wheat plant:
	chance of 50%:
		drop gold nugget named "&6&lMoneta" at player

on fishing:
	if "%fish state%" is "CAUGHT_FISH":
		chance of 50%:
			drop gold nugget named "&6&lMoneta" at player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Cytat

 

Dzięki wielkie :D chociaż wyskakuje mi taki o to błąd Can't understand this condition/effect: drop 1 event-block with lore " &7&oSilk-Touched"  w linii 9 oraz   Can't understand this expression fish state line 26:     if "%fish state%" is "CAUGHT_FISH":
I moja prośba czy mógłbyś przerobić tak żeby ta "moneta" dodawała do konta gracza jakąś wartość pieniędzy np: za zabijacie mobów od 1$ do 5$, za rudy np: 5$ do 10$ daje przykładowe wartości.

Edytowane przez Rhonar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Rhonar napisał:

Dzięki wielkie :D chociaż wyskakuje mi taki o to błąd Can't understand this condition/effect: drop 1 event-block with lore " &7&oSilk-Touched"  w linii 9 oraz   Can't understand this expression fish state line 26:     if "%fish state%" is "CAUGHT_FISH":
I moja prośba czy mógłbyś przerobić tak żeby ta "moneta" dodawała do konta gracza jakąś wartość pieniędzy np: za zabijacie mobów od 1$ do 5$, za rudy np: 5$ do 10$ daje przykładowe wartości.

Jeśli chodzi o błąd z fishing state, to wystarczy zainstalowac dodatek Skellet. Co do błędu z dropem, nie wiem o co chodzi, bo skrypt testowałem przed wrzuceniem i mi normalnie działał.

 

on death:
	if victim is not player:
		add (random integer between 1 and 5) to attacker's balance

on mine of any ore:
	if level of silk touch of player's tool is set:
		clear drops
		drop event-block with lore " &7&oSilk-Touched"
	if {st::%event-block%} is set:
		clear drops
		clear {st::%event-block%}
		stop
	add (random integer between 5 and 10) to player's balance

on place:
	if 1st line of lore of player's tool contains "&7&oSilk-Touched":
		set {st::%event-block%} to true

on break of ripe wheat plant:
	add (random integer between 5 and 10) to player's balance

on fishing:
	if "%fish state%" is "CAUGHT_FISH":
		add (random integer between 5 and 10) to player's balance

Tu masz zamienione monety na hajs

 

//Edit

Ogarnalem blad z dropem, juz poprawione w powyzszym kodzie.

Edytowane przez PanAnimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...