Napisze mi ktoś skrypt na "życia" tzn, że pod komendą /zycia oraz zmienna pokazująca ile gracz ma aktualnie żyć. Gracz traci je gdy zginie. Gracz na start dostaje 3 życia oznaczone "❤" a maksymalnie może mieć 10 żyć. Gdy straci swoje ostatnie życie dostaje bana na 24h. Coś w stylu jak na Kwadratowej Masakrze. Np gdy wpiszemy komende /zycia wysyła nam się ilość żyć na chacie, jak mamy np. trzy życia to wyśle się wiadomość "Aktualnie posiadasz: ❤ ❤ ❤". Oraz żeby zdobyć te życia gracz musi zdobyć miksture leczenia nazwana "&c&lZYCIE" najlepiej jakby tą miksture można było przywołać komendą /dajzycie ale do tego potrzebujemy uprawnienia "zycia.daj".
Jeszcze screen: (tutaj jest pokazane jak to wygląda na tabie, po to mi jest zmienna ) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Pytanie
Drzewiasty 0
Napisze mi ktoś skrypt na "życia" tzn, że pod komendą /zycia oraz zmienna pokazująca ile gracz ma aktualnie żyć. Gracz traci je gdy zginie. Gracz na start dostaje 3 życia oznaczone "❤" a maksymalnie może mieć 10 żyć. Gdy straci swoje ostatnie życie dostaje bana na 24h. Coś w stylu jak na Kwadratowej Masakrze. Np gdy wpiszemy komende /zycia wysyła nam się ilość żyć na chacie, jak mamy np. trzy życia to wyśle się wiadomość "Aktualnie posiadasz: ❤ ❤ ❤". Oraz żeby zdobyć te życia gracz musi zdobyć miksture leczenia nazwana "&c&lZYCIE" najlepiej jakby tą miksture można było przywołać komendą /dajzycie ale do tego potrzebujemy uprawnienia "zycia.daj".
Jeszcze screen: (tutaj jest pokazane jak to wygląda na tabie, po to mi jest zmienna
) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Edytowane przez DrzewiastyOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.