Skocz do zawartości
  • 0

ni działa ;c


xNawi
 Udostępnij

Pytanie

on entering of region "eventstop":	if {event.parkour.start} is true:		if {event.zakonczono.%player%} is false:			add 1 to {nagrody.event}			if {nagrody.event} is 1:				broadcast "&f&l> &a%{nagrody.event}% &f&lmiejsce - &a%player% &f&l(&a+%{event.exp}%&aexp&f&l)"				set {event.zakonczono.%player%} to true				loop {event::name::*}:					teleport player to {event.spawn.%loop-value%}			if {nagrody.event} is 2:				set {_1} to {event.exp}*0.8				broadcast "&f&l> &a%{nagrody.event}% &f&lmiejsce - &a%player% &f&l(&a+%{_1}%&aexp&f&l)"				set {event.zakonczono.%player%} to true				loop {event::name::*}:					teleport player to {event.spawn.%loop-value%}			if {nagrody.event} is 3:				set {_2} to {event.exp}*0.7				broadcast "&f&l> &a%{nagrody.event}% &f&lmiejsce - &a%player% &f&l(&a+%{_2}%&aexp&f&l)"				set {event.zakonczono.%player%} to true				loop {event::name::*}:					teleport player to {event.spawn.%loop-value%}			if {nagrody.event} is 4:				set {_3} to {event.exp}*0.6				broadcast "&f&l> &a%{nagrody.event}% &f&lmiejsce - &a%player% &f&l(&a+%{_3}%&aexp&f&l)"				set {event.zakonczono.%player%} to true				loop {event::name::*}:					teleport player to {event.spawn.%loop-value%}			if {nagrody.event} is 5:				set {_4} to {event.exp}*0.5				broadcast "&f&l> &a%{nagrody.event}% &f&lmiejsce - &a%player% &f&l(&a+%{_4}%&aexp&f&l)"				set {event.zakonczono.%player%} to true				wait 0.5 second				broadcast "&f&l> Event &a%{event::name::*}% &f&zakonczony !"				set {_czas} to 1 or 2 or 3				launch creeper firework colored green at player timed {_czas}				launch ball large firework colored red at player timed {_czas}				launch star firework colored yellow at player timed {_czas}				set {event.zakonczono.%player%} to false				clear {event::name::*}				set {event.parkour} to false				teleport {event.status::*} to {spawn.spawn}				play raw sound "note.pling" at {event.status::*} with pitch 2 volume 5				clear {event.status::*}				set {nagrody.event} to 0				loop all players:					set {event.dolacz.%loop-player%} to false							set {event.zakonczono.%loop-player%} to false

Nie dziala ;c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...