Z powodu bugu Gianty się despawnują nawet jeśli mają nazwę lub {PersistenceRequired:1}
Dlatego bardzo potrzebuję skryptu, który spawnowałby nowego Gianta, w miejsce tego który się zdespawnował.
Z tego co wiem nie ma żadnego eventu typu "on despawn" więc nie wiem jak się do tego zabrać.
A jeśli jest to zbyt trudne, to chociaż żeby skrypt spawnował Gianta na podanych koordynatach, jeśli wykryje, że go tam nie ma (powiedzmy w r=10 od koordynatów)
Pytanie
Aberforth 0
Witam, mam taki problem:
Z powodu bugu Gianty się despawnują nawet jeśli mają nazwę lub {PersistenceRequired:1}
Dlatego bardzo potrzebuję skryptu, który spawnowałby nowego Gianta, w miejsce tego który się zdespawnował.
Z tego co wiem nie ma żadnego eventu typu "on despawn" więc nie wiem jak się do tego zabrać.
A jeśli jest to zbyt trudne, to chociaż żeby skrypt spawnował Gianta na podanych koordynatach, jeśli wykryje, że go tam nie ma (powiedzmy w r=10 od koordynatów)
Dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.