Hej, w jaki sposób mogę zrobić coś takiego, aby po wyjęciu/włożeniu itemu do skrzynki się zaaktualizowało to i zapisało w zmiennej?
Jeżeli zrobie "right click" trzymając skrzynkę, to ma pobrać "%2nd line of lore of player's tool%" i otworzyć Skrzynkę 27 slot o takiej nazwie. W tej skrzynce mają być itemki zapisywane pod zmienną {Zmienna::%inventory name of player's current inventory%}. Jeżeli wyjmę/włożę item, to ma się zaaktualizować. Na koniec jeżeli skrypt się wyłączy to ma usunąć/wyczyścić wszystkie zmienne tych Inventory, czyli powiedzmy wygenerowały się podczas gry trzy zmienne {Zmienna::coś}, to właśnie je ma wyczyścić.
Pytanie
Grex 58
Hej, w jaki sposób mogę zrobić coś takiego, aby po wyjęciu/włożeniu itemu do skrzynki się zaaktualizowało to i zapisało w zmiennej?
Jeżeli zrobie "right click" trzymając skrzynkę, to ma pobrać "%2nd line of lore of player's tool%" i otworzyć Skrzynkę 27 slot o takiej nazwie. W tej skrzynce mają być itemki zapisywane pod zmienną {Zmienna::%inventory name of player's current inventory%}. Jeżeli wyjmę/włożę item, to ma się zaaktualizować. Na koniec jeżeli skrypt się wyłączy to ma usunąć/wyczyścić wszystkie zmienne tych Inventory, czyli powiedzmy wygenerowały się podczas gry trzy zmienne {Zmienna::coś}, to właśnie je ma wyczyścić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.