Pisze z pytanie, mianowicie robie system nowych nazw roślinek. I mam pewien problem.
Tutaj kawałek kodu:
on break of carrot plant:
cancel event
set event-block to air
set {_loc} to location of event-block
add 0.5 to y-coordinate of {_loc}
set {_liczba} to random integer between 1 and 3
set {_item} to "%{_liczba}% carrot" parsed as item
drop {_item} named "&c» &6&lBorowka &c«" at {_loc}
Niszczenie rosnących marchewek przez gracza działa, tylko problem w tym, ze jeśli roslina zostanie zniszona przez wode to wypada zwykla marchewka...
Czy dalo by rade ze wypada zawsze marchewka z nowa nazwa?
Pytanie
scraft0807 0
Hejka,
Pisze z pytanie, mianowicie robie system nowych nazw roślinek. I mam pewien problem.
Tutaj kawałek kodu:
on break of carrot plant:
cancel event
set event-block to air
set {_loc} to location of event-block
add 0.5 to y-coordinate of {_loc}
set {_liczba} to random integer between 1 and 3
set {_item} to "%{_liczba}% carrot" parsed as item
drop {_item} named "&c» &6&lBorowka &c«" at {_loc}
Niszczenie rosnących marchewek przez gracza działa, tylko problem w tym, ze jeśli roslina zostanie zniszona przez wode to wypada zwykla marchewka...
Czy dalo by rade ze wypada zawsze marchewka z nowa nazwa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi