znalazłem tu na forum skrypt na generator pieniędzy który działa jeśli postawi się blok siana i nazwie się go ,,Generator". Jest ktoś w stanie zmienić to tak żeby działało tak samo ale po postawieniu rudy szmaragdów? Ważne jest żeby ta ruda szmaragdów nie musiała być nazwana.
Oto ten skrypt:
on place:
if player's tool is hay bale named "Generator":
add 1 to {generatory::%player%}
set {generator::%location at event-block%} to player
on break:
if {generator::%location at event-block%} is player:
clear {generator::%location at event-block%}
remove 1 from {generatory::%player%}
on join:
while player is online:
add {generatory::%player%} to player's balance
wait 7 seconds
Pytanie
piXeL333 0
Cześć,
znalazłem tu na forum skrypt na generator pieniędzy który działa jeśli postawi się blok siana i nazwie się go ,,Generator". Jest ktoś w stanie zmienić to tak żeby działało tak samo ale po postawieniu rudy szmaragdów? Ważne jest żeby ta ruda szmaragdów nie musiała być nazwana.
Oto ten skrypt:
on place: if player's tool is hay bale named "Generator": add 1 to {generatory::%player%} set {generator::%location at event-block%} to player on break: if {generator::%location at event-block%} is player: clear {generator::%location at event-block%} remove 1 from {generatory::%player%} on join: while player is online: add {generatory::%player%} to player's balance wait 7 seconds
Poprawiam formatowanie, wstawiam w code
Notatka dodana przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.