Skocz do zawartości
  • 0

Zmienienie Obrażeń w danym przedmiocie


Tytano

Pytanie

Witam mam pytanie czy da się napisać skrypt który zmienia obrażenia od fireballa bo zrobiłem różdżkę "Ognisty Vortex" która strzela fireballami i nie wiem jak zrobić żeby fireball z tej różdżki zadawała 6 serduszek? 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Mógłbyś mi powiedzieć gdzie mam to wstawić masz trochę kodu bo wiem że tylko tutaj trzeba to gdzieś wstawić

on leftclick with stick:
    if name of player's tool is "{@nazwa}":
        if {vortexleft.czas.%player%} is smaller than 1:
            make the player shoot an fireball at speed 2
            set {vortexleft.czas.%player%} to {@czas2}
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Tytano napisał:

Mógłbyś mi powiedzieć gdzie mam to wstawić masz trochę kodu bo wiem że tylko tutaj trzeba to gdzieś wstawić

on leftclick with stick:
    if name of player's tool is "{@nazwa}":
        if {vortexleft.czas.%player%} is smaller than 1:
            make the player shoot an fireball at speed 2
            set {vortexleft.czas.%player%} to {@czas2}
 

Poprostu to wklej, to jest event on damage, jest oddzielnie do skyptu wklejany. Wklej to na dole skryptu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Tytano napisał:

jak ja w siebie strzele to zadaje 6 ale jak ja strzele w kogoś innego to 3 możesz to naprawić?

Nie wiem dlaczego tak jest, ustawiłem damage na 12 czyli na 6 serduszek, i wg tego skryptu każdy wybuch fireballa powinien zadawać 12HP tzn 6 serc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Tytano napisał:

pewnie trzeba dodać że przeciwnikowi zadaje hp jakas taka linijka

on damage:   // JEŻELI KTOŚ DOSTANIE OBRAŻENIA to...
	if damage cause is entity explosion: // JEŻELI DAMAGE TO ENTITY EXPLOSION, CZYLI NP FIREBALL to...
		set damage to 12 // USTAW ZADANE OBRAŻENIA NA 12 (CZYLI 6 SERC) i JE ZADAJ ZAMIAST TYCH NORMALNYCH.


// JAK WIDZISZ, TEN SKRYPT JUŻ TO ROBI...

//EDIT -> entity explosion = wybuch fireballa, jeżeli koło kogoś wybuchnie, a damage to wybuch. Może kiedy trafiasz prosto w innego gracza, to damage to nie explosion? spróbuj trawić obok gracza.

Edytowane przez Grex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Tytano napisał:

aha jak strzele kolo kogos to zadaje mu te 6 obrazen a jak w niego to 2,5

Czyli tak jak myślałem, WYBUCH FIREBALLA i obrażenia od niego = 6 serc, obrażenia od fireballa a nie jego wybuchu = inne obrażenia

Tylko czy Fireball to Projecitle czy jakieś inne entity ?

Edytowane przez Grex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dodaj w linijce drugiej or contact or projectile or block explosion or lava or fire or unknown:

Wydaje mi sie, że fireball to jedno z tych. Jeżeli działa, to usuwaj po jednym z tych, i patrz czy działa czy nie. i odnajdziesz, którym jest fireball :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...