Potrzebuje pomocy, skrypt nie działa, nie reaguje komenda i jego działanie. Stało się to gdy dodałem cooldown. Skrypt nie wywala błędu.
Ps. Przy okazji jeśli ktos wie jak zapisać świeżo posadzoną marchew, przeciwieństwo tego "fully grown carrot plant" może napisać, będę wdzięczny
Dzięki za kazda pomoc.
command /naprawfarme:
trigger:
if {czas.%player%} is true:
send "&6&lGothic&e&lMc &7pomyslnie naprawiono farmy!" to player
loop all blocks in radius 10 of player:
if loop-block is end stone:
if block above loop-block is dirt:
set block above loop-block to farmland
loop all blocks in radius 10 of player:
if loop-block is farmland:
if block above loop-block is air:
set block above loop-block to fully grown carrot plant
set {czas.%player%} to false
wait 3 seconds
set {czas.%player%} to true
if {czas.%player%} is false:
send "Poczekaj jeszcze"
Pytanie
saltver 0
Potrzebuje pomocy, skrypt nie działa, nie reaguje komenda i jego działanie. Stało się to gdy dodałem cooldown. Skrypt nie wywala błędu.
Ps. Przy okazji jeśli ktos wie jak zapisać świeżo posadzoną marchew, przeciwieństwo tego "fully grown carrot plant" może napisać, będę wdzięczny
Dzięki za kazda pomoc.
command /naprawfarme: trigger: if {czas.%player%} is true: send "&6&lGothic&e&lMc &7pomyslnie naprawiono farmy!" to player loop all blocks in radius 10 of player: if loop-block is end stone: if block above loop-block is dirt: set block above loop-block to farmland loop all blocks in radius 10 of player: if loop-block is farmland: if block above loop-block is air: set block above loop-block to fully grown carrot plant set {czas.%player%} to false wait 3 seconds set {czas.%player%} to true if {czas.%player%} is false: send "Poczekaj jeszcze"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.