Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na naprawe farm


saltver

Pytanie

Potrzebuje pomocy, skrypt nie działa,  nie reaguje komenda i jego działanie. Stało się to  gdy dodałem cooldown. Skrypt nie wywala błędu. 

Ps. Przy okazji jeśli ktos wie jak zapisać świeżo posadzoną marchew, przeciwieństwo tego "fully grown carrot plant" może napisać, będę wdzięczny :)

Dzięki za kazda pomoc.

command /naprawfarme:
	trigger:
		if {czas.%player%} is true:
			send "&6&lGothic&e&lMc &7pomyslnie naprawiono farmy!" to player
			loop all blocks in radius 10 of player:
				if loop-block is end stone:
					if block above loop-block is dirt:
						set block above loop-block to farmland
			loop all blocks in radius 10 of player:
				if loop-block is farmland:
					if block above loop-block is air:
						set block above loop-block to fully grown carrot plant
				set {czas.%player%} to false
				wait 3 seconds
				set {czas.%player%} to true
		if {czas.%player%} is false:
			send "Poczekaj jeszcze"

 

Edytowane przez saltver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Straszne drzewa ifów...
 

command /naprawfarme [<text>]:
	cooldown: 3 seconds
	cooldown message: Poczekaj jeszcze
	trigger:
		send "&6&lGothic&e&lMc &7pomyslnie naprawiono farmy!" to player
		loop all blocks in radius 10 of player:
			if loop-block is not end stone:
				stop
			if block above loop-block is not dirt:
				stop
			set block above loop-block to farmland
		loop all blocks in radius 10 of player:
			if loop-block is not farmland:
				stop
			if block above loop-block is not air:
				stop
			set block above loop-block to fully grown carrot plant

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
43 minuty temu, LjayPL789 napisał:

Straszne drzewa ifów...
 


command /naprawfarme [<text>]:
	cooldown: 3 seconds
	cooldown message: Poczekaj jeszcze
	trigger:
		send "&6&lGothic&e&lMc &7pomyslnie naprawiono farmy!" to player
		loop all blocks in radius 10 of player:
			if loop-block is not end stone:
				stop
			if block above loop-block is not dirt:
				stop
			set block above loop-block to farmland
		loop all blocks in radius 10 of player:
			if loop-block is not farmland:
				stop
			if block above loop-block is not air:
				stop
			set block above loop-block to fully grown carrot plant

 

Wszystko ladnie tylko skrypt nie zamienia bloków dirtu pod którymi jest endstone na farmland, a następnie nie sadzi na farmlandzie marchewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...