Cortix 0 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 Witam szukam skriptu na zadania np: pod komenda /zadania <otwiera sie menu i mamy zadania, i jest pierwsze zadanie i jest napisane : zbierz 64 drewna i gdy mamy 64 drewna w eq mozemy kliknac na misje i otrzymamy np. 100 monet i 64 kamienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 (edytowane) function bOpenGui(player: player): open virtual chest with 1 row named "Zadania" to {_player} loop 9 times: format gui slot (loop-number -1) of {_player} to black stained glass pane if {bZadania::drewno::%{_player}%} is not set: format gui slot 4 of {_player} with oak wood named "64 drewna" with lore "Zbierz 64 drewna." to run function bZrobZadanie({_player}) else if {bZadania::drewno::%{_player}%} is set: format gui slot 4 of {_player} with barrier named "&cBrak zadan!" with lore "Wykonales juz to zadanie." function bZrobZadanie(player: player): set {_amount} to amount of oak wood in {_player}'s inventory if {_amount} < 64: send "&cNie posiadasz 64 drewna!" to {_player} stop close {_player}'s inventory remove 64 of oak wood from {_player}'s inventory send "&aPoprawnie wykonales zadania z drewnem!" to {_player} set {bZadania::drewno::%{_player}%} to "Zaliczone" #nie wiem jakie masz monety give 64 of stone to {_player} command /zadania [<text>]: trigger: bOpenGui(player) Wymaga tuske i skripta min. 2.2. Edytowane 3 maja 2020 przez LjayPL789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cortix 0 Opublikowano 3 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 4 godziny temu, LjayPL789 napisał: function bOpenGui(player: player): open virtual chest with 1 row named "Zadania" to {_player} loop 9 times: format gui slot (loop-number -1) of {_player} to black stained glass pane if {bZadania::drewno::%{_player}%} is not set: format gui slot 4 of {_player} with oak wood named "64 drewna" with lore "Zbierz 64 drewna." to run function bZrobZadanie({_player}) else if {bZadania::drewno::%{_player}%} is set: format gui slot 4 of {_player} with barrier named "&cBrak zadan!" with lore "Wykonales juz to zadanie." function bZrobZadanie(player: player): set {_amount} to amount of oak wood in {_player}'s inventory if {_amount} < 64: send "&cNie posiadasz 64 drewna!" to {_player} stop close {_player}'s inventory remove 64 of oak wood from {_player}'s inventory send "&aPoprawnie wykonales zadania z drewnem!" to {_player} set {bZadania::drewno::%{_player}%} to "Zaliczone" #nie wiem jakie masz monety give 64 of stone to {_player} command /zadania [<text>]: trigger: bOpenGui(player) Wymaga tuske i skripta min. 2.2. dziala na 1.12.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 Działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cortix 0
Witam
szukam skriptu na zadania
np: pod komenda /zadania <otwiera sie menu i mamy zadania, i jest pierwsze zadanie i jest napisane : zbierz 64 drewna i gdy mamy 64 drewna w eq mozemy kliknac na misje i otrzymamy np. 100 monet i 64 kamienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.