Skocz do zawartości
  • 0

Skript na zadania


Cortix
 Udostępnij

Pytanie

Witam

szukam skriptu na zadania

np: pod komenda /zadania <otwiera sie menu i mamy zadania, i jest pierwsze zadanie i jest napisane : zbierz 64 drewna i gdy mamy 64 drewna w eq mozemy kliknac na misje i otrzymamy np. 100 monet i 64 kamienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

function bOpenGui(player: player):
	open virtual chest with 1 row named "Zadania" to {_player}
	loop 9 times:
		format gui slot (loop-number -1) of {_player} to black stained glass pane
	if {bZadania::drewno::%{_player}%} is not set:
		format gui slot 4 of {_player} with oak wood named "64 drewna" with lore "Zbierz 64 drewna." to run function bZrobZadanie({_player})
	else if {bZadania::drewno::%{_player}%} is set:
		format gui slot 4 of {_player} with barrier named "&cBrak zadan!" with lore "Wykonales juz to zadanie."

function bZrobZadanie(player: player):
	set {_amount} to amount of oak wood in {_player}'s inventory
	if {_amount} < 64:
		send "&cNie posiadasz 64 drewna!" to {_player}
		stop
	close {_player}'s inventory
	remove 64 of oak wood from {_player}'s inventory
	send "&aPoprawnie wykonales zadania z drewnem!" to {_player}
	set {bZadania::drewno::%{_player}%} to "Zaliczone"

	#nie wiem jakie masz monety
	give 64 of stone to {_player}

command /zadania [<text>]:
	trigger:
		bOpenGui(player)

Wymaga tuske i skripta min. 2.2.

Edytowane przez LjayPL789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, LjayPL789 napisał:

function bOpenGui(player: player):
	open virtual chest with 1 row named "Zadania" to {_player}
	loop 9 times:
		format gui slot (loop-number -1) of {_player} to black stained glass pane
	if {bZadania::drewno::%{_player}%} is not set:
		format gui slot 4 of {_player} with oak wood named "64 drewna" with lore "Zbierz 64 drewna." to run function bZrobZadanie({_player})
	else if {bZadania::drewno::%{_player}%} is set:
		format gui slot 4 of {_player} with barrier named "&cBrak zadan!" with lore "Wykonales juz to zadanie."

function bZrobZadanie(player: player):
	set {_amount} to amount of oak wood in {_player}'s inventory
	if {_amount} < 64:
		send "&cNie posiadasz 64 drewna!" to {_player}
		stop
	close {_player}'s inventory
	remove 64 of oak wood from {_player}'s inventory
	send "&aPoprawnie wykonales zadania z drewnem!" to {_player}
	set {bZadania::drewno::%{_player}%} to "Zaliczone"

	#nie wiem jakie masz monety
	give 64 of stone to {_player}

command /zadania [<text>]:
	trigger:
		bOpenGui(player)

Wymaga tuske i skripta min. 2.2.

dziala na 1.12.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...