Witam. Krótko omówię problem. Kiedy gracz kupuje kilof z fortuna 5 w sklepie pod komenda /efekty to ustawia zmienna {_czas.kilof.%player%} na 1 minutę pozniej ustawia zmienna {_now} na now (czyli terazniejszy czas) oraz dodaje {_czas.kilof.%player%} do {_now} w taki sposob mamy w {_now} godzine i date kiedy mozna zabrac kilof. Sprawdzam pozniej komenda(tylko tesowo, poniej sprawdzałbym on join lub on connect) czy terazniejszy czas jest wiekszy od {_now} i wysyłam wiadmosc do gracza. Problem jest w sprawdzaniu. Nie chce mi wogule wychwycic tego ze {_now } jest mniejsze od terazniejszosci. Skrypt wstawiam w linku :
Proszę o pomoc (Pewnie bananly błąd ale już nie mam pomysłów gdzie może on być)
Pytanie
xketrab 0
Witam. Krótko omówię problem. Kiedy gracz kupuje kilof z fortuna 5 w sklepie pod komenda /efekty to ustawia zmienna {_czas.kilof.%player%} na 1 minutę pozniej ustawia zmienna {_now} na now (czyli terazniejszy czas) oraz dodaje {_czas.kilof.%player%} do {_now} w taki sposob mamy w {_now} godzine i date kiedy mozna zabrac kilof. Sprawdzam pozniej komenda(tylko tesowo, poniej sprawdzałbym on join lub on connect) czy terazniejszy czas jest wiekszy od {_now} i wysyłam wiadmosc do gracza. Problem jest w sprawdzaniu. Nie chce mi wogule wychwycic tego ze {_now } jest mniejsze od terazniejszosci. Skrypt wstawiam w linku :
Proszę o pomoc (Pewnie bananly błąd ale już nie mam pomysłów gdzie może on być)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi