Skocz do zawartości
  • 0

Odrzut od linii spawniu podczas pvp


xbielux23

Pytanie

Siemka. Może ktoś mi powiedzieć czemu podczas pvp nie ma odrzutu od linii spawnu? Skript 1.2

on entering of region "spawnik" - region spawnu nazywa sie spawnik

 

on quit:
    {in.combat.%player%} is true
    kill player
    teleport player to {spawn}
    broadcast "<light red>%player% zostal zabity za probe ucieczki z walki!"
    
    delete {in.combat.%player%}
    delete {seconds.until.out.%player%}
on damage:
    victim is player
    attacker is player
    if {ochrona.%victim%} is true:
        cancel event
    if {ochrona.%attacker%} is true:
        cancel event
    else:
        if {in.combat.%victim%} is true:
            set {seconds.until.out.%victim%} to 10
            stop
        send "<light red>Jestes w walce. Nie wychodz z gry!" to victim
        set {in.combat.%victim%} to true
        set {seconds.until.out.%victim%} to 10
        while {seconds.until.out.%victim%} is more than 1:
            {seconds.until.out.%victim%} is not set:
                stop
            subtract 1 from {seconds.until.out.%victim%}
            wait 1 second
        delete {in.combat.%victim%}
        delete {seconds.until.out.%victim%}
        send "<light green>Mozesz sie bezpiecznie wylogowac" to victim
on death of player:
    set {in.combat.%player%} to false
    wait 3 tick
    teleport player to {spawn}

    
on damage:
    victim is player
    attacker is player
    if {ochrona.%victim%} is true:
        cancel event
    if {ochrona.%attacker%} is true:
        cancel event
    else:
        if {in.combat.%attacker%} is true:
            set {seconds.until.out.%attacker%} to 10
            stop
        send "<light red>Jestes w walce. Nie wychodz z gry!" to attacker
        set {in.combat.%attacker%} to true
        set {seconds.until.out.%attacker%} to 10
        while {seconds.until.out.%attacker%} is more than 1:
            {seconds.until.out.%attacker%} is not set:
                stop
            subtract 1 from {seconds.until.out.%attacker%}
            wait 1 second
        delete {in.combat.%attacker%}
        delete {seconds.until.out.%attacker%}
        send "<light green>Mozesz sie bezpiecznie wylogowac" to attacker
on entering of region "spawnik":
    {in.combat.%player%} is true
    cancel event
    push the player upwards at speed 0.3
    push the player horizontally forward at speed -1
    send "&cKtos cie oderzyl, wiec nie mozesz teraz wrocic na bezpieczna strefe!"
On Place:
    {in.combat.%player%} is true
    if player's y-coordinate is smaller than 60:
        cancel event
        send "&cNie mozna stawiac blokow podczas pvp. &7(60y)" to player
on rightclick on ender chest:
    {in.combat.%player%} is true        
    cancel event        
    send "&cEnderchesta nie mozna otwierac podczas pvp." to player
on command:
    {in.combat.%player%} is true 
    if command is "hdom" or "spawn" or "sethome" or "schowek" or "home" or "tpa" or "tpaccept" or "tpyes" or "unregister" or "repair" or "feed" or "kit":
        cancel event
        send "&ckomenda /%command% jest zablokowane podczas pvp." to player

    
on join:
    {in.combat.%player%} is set:
        delete {in.combat.%player%}
    {seconds.until.out.%player%} is set:
        delete {seconds.until.out.%player%}

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...