Skocz do zawartości
  • 0

Problem z wypłatą waluty


kiroxtv
 Udostępnij

Pytanie

Witam, generalnie potrzebuję zrobić GUI, w którym gdy klikniemy na przedmiot, wyskakuje nam kowadło/tabliczka/ksiązka w której musimy podać liczbę do zamiany waluty na balance w grze.
To znaczy - Mam swoją walutę na serwerze, którą będzie można zamienić na pieniądze, przykładowo - 1 waluta to 30$
Muszę to jakoś sprawnie zrobić, mogę co prawda, że trzeba napisać na czacie, jednak lepiej i wyraźniej będzie to zapisać w kowadle/tabliczce - tam gdzie można napisać coś
Moja waluta to {malpki.%player%} - wystarczy, że ktoś mi zacznie ten skript, jakoby działało to kowadło/tabliczka i wpisywanie tam kwoty, chyba że się NIE DA.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function anvilSearch(p: player):
    send "1" to {_p}
    open virtual anvil inventory to {_p}
    send "2" to {_p}
    make a gui slot 0 of {_p} with player head named "&7&oSearch for..." to do nothing
    make a gui slot 1 of {_p} with paper named "&r" to do nothing
on anvil rename:
    if event-item's name = "&7&oSearch for...":
        if event-string = "MINECRAFT":
            cancel event
            close event-player's inventory
            broadcast "&lMINECRAFT&r IS &nCOOL"
command /anvilsearch:
    trigger:
        anvilSearch(sender)
 

Tutaj masz przykład z innej strony, setuj do zmiennej event-stringa jako number (parsed), a następnie wykonuj swój kod. 

Na razie daje przykład - jeśli nie będziesz umiał sobie poradzić, to śmiało pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, LjayPL789 napisał:
function anvilSearch(p: player):
    send "1" to {_p}
    open virtual anvil inventory to {_p}
    send "2" to {_p}
    make a gui slot 0 of {_p} with player head named "&7&oSearch for..." to do nothing
    make a gui slot 1 of {_p} with paper named "&r" to do nothing
on anvil rename:
    if event-item's name = "&7&oSearch for...":
        if event-string = "MINECRAFT":
            cancel event
            close event-player's inventory
            broadcast "&lMINECRAFT&r IS &nCOOL"
command /anvilsearch:
    trigger:
        anvilSearch(sender)
 

Tutaj masz przykład z innej strony, setuj do zmiennej event-stringa jako number (parsed), a następnie wykonuj swój kod. 

Na razie daje przykład - jeśli nie będziesz umiał sobie poradzić, to śmiało pisz.

Kurde trochę nie łapię :(
Otwiera sie tam kowadło, mimo to nie pokazuje żadnej głowy, czy papieru czy "search for" - dziwne
Mógłbyś pomóc? Byłbym mega wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...