Potrzebuje skryptu, kory bedzie robil dla mnie zasadzke w pewnym miejscu mapy. Oto konkretne informacje:
Zasadzka ma wygladac tak: Dookola gracza spawnuje sie losowa liczba pewnych mobow (niech to dla ulatwienia beda zombie). Ilosc mobow to 2-6. Chcialbym, aby to ile pojawi sie mobow uzaleznioc od ilosci graczy przemierzajacych mape. Np jesli bedzie szla jedna osoba, to pojawi sie 2-6 zombie, a jak 2 osoby to 3-8 zombie. Chcialbym aby moby pojawily sie w losowych lokacjach nieopodal gracza i go zaatakowaly.Przed tym informacja, ze wpadl w zasadzke.
I teraz chyba najtrudniejsze - miejsce zasadzki. Na serwerze bedzie plugin Towny. Nie chcialbym aby zasadzka pojawiala sie w miescie. Zastanawialem sie, czy by nie przypisac jej do konkretnego biomu, lub do konkretnego bloku (ktory stawial bym w jakims miejscu - poza miastem).
Generalnie to zamysl jest taki, aby gracz mial szanse wpasc w zasadzke podrozujac pomiedzy miastami. Im teren bardziej niedostepny tym latwiej wpasc w zasadzke. Np jesli szedl by sobie plainsami to malo prawdopodobne ze ktos go zaatakuje, ale jak lasem, czy gorami to juz bardziej.
Pytanie
fungi 3
Potrzebuje skryptu, kory bedzie robil dla mnie zasadzke w pewnym miejscu mapy. Oto konkretne informacje:
Zasadzka ma wygladac tak: Dookola gracza spawnuje sie losowa liczba pewnych mobow (niech to dla ulatwienia beda zombie). Ilosc mobow to 2-6. Chcialbym, aby to ile pojawi sie mobow uzaleznioc od ilosci graczy przemierzajacych mape. Np jesli bedzie szla jedna osoba, to pojawi sie 2-6 zombie, a jak 2 osoby to 3-8 zombie. Chcialbym aby moby pojawily sie w losowych lokacjach nieopodal gracza i go zaatakowaly.Przed tym informacja, ze wpadl w zasadzke.
I teraz chyba najtrudniejsze - miejsce zasadzki. Na serwerze bedzie plugin Towny. Nie chcialbym aby zasadzka pojawiala sie w miescie. Zastanawialem sie, czy by nie przypisac jej do konkretnego biomu, lub do konkretnego bloku (ktory stawial bym w jakims miejscu - poza miastem).
Generalnie to zamysl jest taki, aby gracz mial szanse wpasc w zasadzke podrozujac pomiedzy miastami. Im teren bardziej niedostepny tym latwiej wpasc w zasadzke. Np jesli szedl by sobie plainsami to malo prawdopodobne ze ktos go zaatakuje, ale jak lasem, czy gorami to juz bardziej.
Wogole jest to wykonalne w skripcie? :)
Edytowane przez fungiOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi