Skocz do zawartości
  • 0

InfoButton wyswietlanie wiadomosci


Juraso

Pytanie

Siemka :D mam taki oto kod:

command /lokacja [<text>]:    trigger:        add location of targeted block to {lokacja.bedrock.info::%arg 1%}    on click on bedrock:    loop {lokacja.bedrock.info::*}:        if loop-value is location of target block:            send "blablabla" to player            stop

i nwm jak zrobic aby po kliknieciu na kazdy inny bedrock wyswietlala sie inna wiadomosc ...

do kazdego bedrocka dodaje lokalizacje:

command /lokacja [<text>]:    trigger:        add location of targeted block to {lokacja.bedrock.info::%arg 1%}

lecz nwm jak zrobic aby wiadomosci sie wyswietlaly (w tym kodzie):

on click on bedrock:    loop {lokacja.bedrock.info::*}:        if loop-value is location of targeted block:            send "blablabla" to player            stop

czy te klikanie na bedrock zadziala ?? czy beda sie pojawiac wiadomosci ?? :D

Z gory dziekuje za pomoc :D

Za pomoc leci plusik :D (Dołączona grafika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A może zrób to tak:

command /loc:    trigger:        add location of targeted block to {list::*}on rightclick on bedrock:    loop {list::*}:        if location of event-block is loop-value:            send "to ten blok"            stop        send "to nie ten blok"        stop

A jeżeli nie to zobacz tak:

command /loc:    trigger:        add location of targeted block to {list::*}on rightclick on bedrock:    loop {list::*}:        if location of event-block is location of loop-value:            send "to ten blok"            stop        send "to nie ten blok"        stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja bym to zrobił tak...

command /lokacja [<text&gt]:	trigger:		target block is bedrock:			set {wiadomosc::%location of target block%} to "%arg%"		else:			send "&cTo nie jest bedrock"on rightclick on bedrock:	{wiadomosc::%location of block%} is set:		send colored "&6%{wiadomosc::%location of block%}%"
Każdy blok będzie miał osobną wiadomość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja bym to zrobił tak...

command /lokacja [<text&gt]:	trigger:		set {wiadomosc::%location of target block%} to "%arg%"on rightlick on bedrock:	{wiadomosc::%location of block%} is set:		send "&6%{wiadomosc::%location of block%}%"

powinno działać

Czytaj uważnie to co chciał zrobić . Po co argument ? Bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...