Skocz do zawartości
  • 0
Talarek

W jaki sposób naprawić powtarzanie dźwięku?

Pytanie

Użytkownik

Hej! Czy wie ktoś w jaki sposób zrobić żeby ten dźwięk nie powtarzał się za każdym razem, aż zmienię slot i będę trzymał papier?

on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:        
			play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

(Jeśli będę zmieniał slot co chwilę do monentu, aż dostanę kilof dźwięk powtórzy się kilka razy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
  • 0
Gość KuzynProcesor   
Losowy awatar
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Godzinę temu, KuzynProcesor napisał:
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Ta zmienna usunie się z pliku ze zmiennymi? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
  • 0
Gość KuzynProcesor   
Losowy awatar
W dniu 8.03.2020 o 20:31, Talarek napisał:

Ta zmienna usunie się z pliku ze zmiennymi? 

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
W dniu 8.03.2020 o 19:18, KuzynProcesor napisał:
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Nie mam na razie jak tego sprawdzić, ale kod wygląda ok. 

// Edit: Kod musiałem lekko poprawić. Dzięki za pomoc, do zmaknięcia!

Edytowane przez Talarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×