Skocz do zawartości
  • 0

W jaki sposób naprawić powtarzanie dźwięku?


Talarek
 Udostępnij

Pytanie

Hej! Czy wie ktoś w jaki sposób zrobić żeby ten dźwięk nie powtarzał się za każdym razem, aż zmienię slot i będę trzymał papier?

on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:        
			play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

(Jeśli będę zmieniał slot co chwilę do monentu, aż dostanę kilof dźwięk powtórzy się kilka razy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość KuzynProcesor
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, KuzynProcesor napisał:
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Ta zmienna usunie się z pliku ze zmiennymi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 8.03.2020 o 19:18, KuzynProcesor napisał:
on tool change:
	wait 1 second
	if player's held item is a paper:
		if player don't have diamond_pickaxe:
			if {soundelay::%player%} isn't set:
				play sound "ENTITY_WITHER_DEATH" to player with volume 10 and pitch 1.5
				set {soundelay::%player%} to 1
				wait 3 seconds 
				delete {soundelay::%player%}
			set slot 2 of player to diamond pickaxe of unbreaking 3 named "&bDiamentowy kilof"

Jak działa poproszę o ❤️ oraz ⭐!

Nie mam na razie jak tego sprawdzić, ale kod wygląda ok. 

// Edit: Kod musiałem lekko poprawić. Dzięki za pomoc, do zmaknięcia!

Edytowane przez Talarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...