Skocz do zawartości
  • 0

Czy da się tak zrobić?


Tymekd
 Udostępnij

Pytanie

Mam taki kod:

on damage:
    if attacker is a player:
        if projectile is a snowball:
            if attacker is holding dirt:
                set damage to 0.5

 

I czy da się zrobić aby liczyło to punkty zbroi? jeśli tak to jak? chodzi teraz gdy walnę gracza to zadaje mu zawsze 0.5 serca nawet jak ma seta, a jak zrobić aby zmniejszało obrażenia jak ma się zbroje. próbowałem z set final damage to 0.5 ale wywala mi błąd "Final damage can't be set to anything (dirt.sk, line dirt1337: set final damage to 0.5')"

Edytowane przez LeQuLa
Nieaktywny

Wstawiam w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
set {_damage} to final damage
set damage to {_damage}

Chyba, że:

set {_damage} to (0.5 - final damage)
set damage to {_damage}

Chociaż nie wiem, czy w tym przypadku dmg nie będzie na minusie :P 

Edytowane przez ShadowEk
*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...