set yaml value "czas" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%arg 2% %arg 3%"
set yaml value "powod" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%{zbanowany::%{_player}%::powod}%"
set yaml value "adm" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%player%"
To zapisuje konkretne rzeczy po zbanowaniu gracza w pliku.
Wie ktoś jak zrobić żeby przy kolejnym banowaniu dodawano kolejny zapis?
Na razie wygląda to tak po wpisaniu komendy:
czas: 30 min.
powod: testy
adm: Mr_0VERR
Teraz jaki jest tym problem.
Przy kolejnym wpisaniu komendy do banowania nie dodaje kolejnego zapisu bana bo już istnieje. Więc jak zrobić żeby wyglądało to tak w mojej kartotece:
Pierwszy ban
czas: 30 min.
Tu kolejny zapis po nadaniu kolejnego bana
czas: 1 godz.
itd.
Więc głownie chodzi mi o to żeby za każdym razem dodawał kolejne zapisy.
Więc co mam dopisać do skryptu? Nie znam się na plikach zapisywanych przez serwer lecz na skryptach tylko
Pytanie
Mr_0VERR 12
Mam taki kod:
set yaml value "czas" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%arg 2% %arg 3%" set yaml value "powod" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%{zbanowany::%{_player}%::powod}%" set yaml value "adm" from "plugins/Skript/scripts/Kary/tempbany/%arg 1%.yml" to "%player%"To zapisuje konkretne rzeczy po zbanowaniu gracza w pliku.
Wie ktoś jak zrobić żeby przy kolejnym banowaniu dodawano kolejny zapis?
Na razie wygląda to tak po wpisaniu komendy:
czas: 30 min. powod: testy adm: Mr_0VERRTeraz jaki jest tym problem.
Przy kolejnym wpisaniu komendy do banowania nie dodaje kolejnego zapisu bana bo już istnieje. Więc jak zrobić żeby wyglądało to tak w mojej kartotece:
Pierwszy ban czas: 30 min. powod: testy adm: Mr_0VERR Tu kolejny zapis po nadaniu kolejnego bana czas: 1 godz. powod: testy adm: Mr_0VERR itd.Więc głownie chodzi mi o to żeby za każdym razem dodawał kolejne zapisy.