on break:if(max durability of player's tool - damage of player's tool)<=1:
cancel event
send "kilof nie moze pasc;<"
ale chcialbym uniknac animacji tj. niszczenie kilofa+dzwiek wizualnie oczywiscie bo wciąz go mam w ekwipunku. Chodzi mi o to ze nie bedzie sie dalo rozkopac klocka gdy mam 1 uzycie ale zeby tez nie bylo dzwieku ani kilof "nie padał" wizualnie.
Pytanie
Wariat25 0
Witam, mam taki kod
ale chcialbym uniknac animacji tj. niszczenie kilofa+dzwiek wizualnie oczywiscie bo wciąz go mam w ekwipunku. Chodzi mi o to ze nie bedzie sie dalo rozkopac klocka gdy mam 1 uzycie ale zeby tez nie bylo dzwieku ani kilof "nie padał" wizualnie.
Edytowane przez Wariat25Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi