Skocz do zawartości
  • 0

Event z ostatnim użyciem na kilofie


Wariat25
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam taki kod

on break:
	if (max durability of player's tool - damage of player's tool) <= 1:
		cancel event
		send "kilof nie moze pasc;<"

ale chcialbym uniknac animacji tj. niszczenie kilofa+dzwiek wizualnie oczywiscie bo wciąz go mam w ekwipunku. Chodzi mi o to ze nie bedzie sie dalo rozkopac klocka gdy mam 1 uzycie ale zeby tez nie bylo dzwieku ani kilof "nie padał" wizualnie.

Edytowane przez Wariat25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jesli ktos nie zrozumial tej mojej skladni zdan (XD) chodzi o to zeby nie dalo sie rozkopać bloku gdy mam ponizej 1 uzycie ale nie bedzie animacji pękania kilofu.

 

@VIPEQ Oznaczam bo gosteczek closed temat bezsensu XD

TakiJakTy

Łącze posty.
Ps. Nie jestem żadnym "gosteczek" tylko moderatorem. Mogłeś napisać o otworzenie tematu.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Tymekd napisał:

Nie kumam, mi to działa kilof nie "pęka" ale efekt niszczenia bloków jest

Zaraz przetestuje jeszcze raz

 

Godzinę temu, Tymekd napisał:

Nie kumam, mi to działa kilof nie "pęka" ale efekt niszczenia bloków jest

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! :/

 

TakiJakTy

Łącze posty.
Jak chcesz coś dodać do swojego posta, edytuj go, a nie twórz kolejny!

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:
on mine:
	if player's tool is any diamond pickaxe:
		if (max durability of player's tool - durability of player's tool) <= 1:
			cancel event
			send "&7Blokada kopania! Kilof ma za malo uzyc!"

 

Chciałbym zeby efekt gdy kilof pada ale tak naprawde mamy go w ekwipunku zniknal:/

 

4 godziny temu, Tymekd napisał:

Nie działa mi imigur :P ponieważ mam zablokowany ten adres, ale nie wiem czemu ci to nie działa, jak chcesz aby kilof się nie niszczył ale dało się nim niszczyć to wpisz add 1 to player's tool czy jakoś tak

Zeby zabrać jedno użycie jest 

damage player's tool by 1

ale zeby dodać własnie nie wiem tez:<

TakiJakTy

Łącze posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, Wariat25 napisał:

Chciałbym zeby efekt gdy kilof pada ale tak naprawde mamy go w ekwipunku zniknal:/

on mine:
	if player's tool is any diamond pickaxe:
		if (max durability of player's tool - durability of player's tool) <= 5:
			set durability of player's tool to (max durability of player's tool)-5
			cancel event
			send "&7Blokada kopania! Kilof ma za malo uzyc!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:
on mine:
	if player's tool is any diamond pickaxe:
		if (max durability of player's tool - durability of player's tool) <= 5:
			set durability of player's tool to (max durability of player's tool)-5
			cancel event
			send "&7Blokada kopania! Kilof ma za malo uzyc!"

 

Dzieki do zamkniecia.

 

3 godziny temu, xAxee napisał:
on mine:
	if player's tool is any diamond pickaxe:
		if (max durability of player's tool - durability of player's tool) <= 5:
			set durability of player's tool to (max durability of player's tool)-5
			cancel event
			send "&7Blokada kopania! Kilof ma za malo uzyc!"

 

A jeszcze jedno, jak to zrobić ze event działa jesli gracz ma powyzej 5 uzyc?

if (max durability of player's tool - durability of player's tool) => 5:

takie coś?

TakiJakTy

Łącze posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:

Tak 

taki luj 

[11:48:11 ERROR]: can't understand this condition: '(max durability of player's tool - durability of player's tool) => 5' (2.sk, line 523: if (max durability of player's tool - durability of player's tool) => 5:')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Wariat25 napisał:

taki luj 

[11:48:11 ERROR]: can't understand this condition: '(max durability of player's tool - durability of player's tool) => 5' (2.sk, line 523: if (max durability of player's tool - durability of player's tool) => 5:')

 

A no bo znak ma być taki >=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...