Cześć, jestem nowy w pisaniu skryptów... forum mi bardzo pomogło, lecz mam kolejny problem, i rozwiązania nie mogę znaleźć.
command /vplus:
trigger:
if player has permission "ranga.gracz": wait 2 seconds
else:
send "&7Brak permisji do użycia tej komendy"
trigger:
if player's level is greater or equal to 100:
execute console command "pex user %player% group add Gracz+ * 1d"
execute console command "bc &9&lGracz &e%player% &9&lzostał &e&lGraczem&9&l+"
reduce the player's level by 100
else:
send "&7Musisz miec &6100 Poziom Doswiadczenia &7aby to wykonac"
stop
Próbuję zrobić komendę która wykonuję poniższe polecenia:
- Sprawdza czy gracz ma permisję "ranga.gracz"
- czeka 2 sekundy i przechodzi do kolejnego polecenia, lub wysyła wiadomość w przypadku braku permsji
- następnie sprawdza czy gracz ma 100 poziom lub wyższy
- wykonuje komendy na rangę lub wysyła wiadomość o braku poziomu doświadczenia
- zabiera 100 poziomów.
Problem mam tylko z pierwszymi linijkami, które by sprawdzały czy gracz posiada daną permisję, aby np. vip nie mógł spaść rangę niżej.
Pytanie
Character 0
Cześć, jestem nowy w pisaniu skryptów... forum mi bardzo pomogło, lecz mam kolejny problem, i rozwiązania nie mogę znaleźć.
command /vplus: trigger: if player has permission "ranga.gracz": wait 2 seconds else: send "&7Brak permisji do użycia tej komendy" trigger: if player's level is greater or equal to 100: execute console command "pex user %player% group add Gracz+ * 1d" execute console command "bc &9&lGracz &e%player% &9&lzostał &e&lGraczem&9&l+" reduce the player's level by 100 else: send "&7Musisz miec &6100 Poziom Doswiadczenia &7aby to wykonac" stopPróbuję zrobić komendę która wykonuję poniższe polecenia:
- Sprawdza czy gracz ma permisję "ranga.gracz"
- czeka 2 sekundy i przechodzi do kolejnego polecenia, lub wysyła wiadomość w przypadku braku permsji
- następnie sprawdza czy gracz ma 100 poziom lub wyższy
- wykonuje komendy na rangę lub wysyła wiadomość o braku poziomu doświadczenia