package me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave;import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.DisableJoinMessage;import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.DisableLeaveMessage;import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.OnDeath;import org.bukkit.entity.Player;import org.bukkit.event.Listener;import org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent;import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;import org.bukkit.event.player.PlayerQuitEvent;import org.bukkit.plugin.PluginManager;import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;public final classPlayerJoinLeave extends JavaPlugin implements Listener{@Overridepublicvoid onEnable(){System.out.println("T333st");PluginManager m = getServer().getPluginManager();
m.registerEvents(this,this);}@Overridepublicvoid onDisable(){System.out.println("Shut down");}publicvoidOnLeave(PlayerQuitEvent event){Player player = event.getPlayer();
event.setQuitMessage(":(");}publicvoidOnJoin(PlayerJoinEvent event){Player player = event.getPlayer();
event.setJoinMessage("Hahahaha");}publicvoidOnDeath(PlayerDeathEvent event){Player player = event.getEntity();
event.setDeathMessage("XD");}}
Witam, ostatnio postanowiłem, że zabawię się w pluginy. Jako, że w C# programuję od 2-3 lat dosyć znam się na tym a jako, że java jest bardzo podobna to postanowiłem jej spróbować. I teraz nie ważne co ustawię w .setQuitMessage() .setJoinMessage() i setDeathMessage() zawsze nic się nie zmienia (setdeathmessage akurat zawsze jest puste nie wiem dlaczego). Any help?
Pytanie
C4LLM3P3T3R 4
Witam, ostatnio postanowiłem, że zabawię się w pluginy. Jako, że w C# programuję od 2-3 lat dosyć znam się na tym a jako, że java jest bardzo podobna to postanowiłem jej spróbować. I teraz nie ważne co ustawię w .setQuitMessage() .setJoinMessage() i setDeathMessage() zawsze nic się nie zmienia (setdeathmessage akurat zawsze jest puste nie wiem dlaczego). Any help?
Screeny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi