Skocz do zawartości
  • 0

Join, quit, death message


C4LLM3P3T3R
 Udostępnij

Pytanie

package me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave;

import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.DisableJoinMessage;
import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.DisableLeaveMessage;
import me.c4llm3p3t3r.yt.playerjoinleave.Events.OnDeath;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerQuitEvent;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

public final class PlayerJoinLeave extends JavaPlugin implements Listener {

    @Override
    public void onEnable() {
        System.out.println("T333st");
        PluginManager m = getServer().getPluginManager();
        m.registerEvents(this, this);


    }

    @Override
    public void onDisable() {
        System.out.println("Shut down");
    }

    public void OnLeave(PlayerQuitEvent event){
        Player player = event.getPlayer();
        event.setQuitMessage(":(");
    }

    public void OnJoin(PlayerJoinEvent event){
        Player player = event.getPlayer();
        event.setJoinMessage("Hahahaha");
    }
    public void OnDeath(PlayerDeathEvent event){
        Player player = event.getEntity();
        event.setDeathMessage("XD");
    }
}

Witam, ostatnio postanowiłem, że zabawię się w pluginy. Jako, że w C# programuję od 2-3 lat dosyć znam się na tym a jako, że java jest bardzo podobna to postanowiłem jej spróbować. I teraz nie ważne co ustawię w .setQuitMessage() .setJoinMessage() i setDeathMessage() zawsze nic się nie zmienia (setdeathmessage akurat zawsze jest puste nie wiem dlaczego). Any help?

Screeny:

Spoiler

x0qMUzT.png

 

fYtIenY.png

 

qUkQd2s.png

 

 

Edytowane przez C4LLM3P3T3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, xBlaczeKx napisał:

Nad każdym eventem dodaj @EventHandler 

Ja pierdziele :D, ale kompromitacja, że też mogłem nie zauważyć takiego prostego błędu. Dziękuję za pomoc <3

 

Do zamknięcia!

Edytowane przez C4LLM3P3T3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...