Skocz do zawartości
  • 0

Quester


ArkoneX
 Udostępnij

Pytanie

Witam, 
W wolnym czasie napisałem taki sobie skrypcik i nie mam pojęcia dlaczego może nie działać..
 

variables:
	{pytanie1.%player%}= 1
	{pytanie2.%player%}= 1	
	{zadanie1.%player%}= 1
	{zadanie2.%player%}= 1

command /quest [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			if {pytanie1.%player%} is 1: 
				send "&6====================================================="
				send "zadanie 1"				
				send "&6====================================================="
			set {pytanie1.%player%} to 0
		if arg 1 is not set:
			if {pytanie1.%player%} is 0:
				if {pytanie2.%player%} is 1:
					send "&6====================================================="
					send "zadanie 2"
					send "&6====================================================="									
				set {pytanie2.%player%} to 0 

#QUEST 1
		if arg 1 is "1":		
			if {zadanie1.%player%} is 1:
				if player have 100 cobblestone:
					send "&6============================================"
					send "&7Zadanie zostało wykonane poprawnie."
					send "&7O to Twoja nagroda!"
					send "&6============================================"					
					give 1 diamond to player
					remove 100 cobblestone from player
					set {zadanie1.%player%} to 0

Na pewno robię coś źle, lecz nie mam pojęcia co.. 
(chodzi mi tutaj o to, że po wpisaniu komendy /quest wyświetli się najpierw "zadanie 1", a jeżeli to zadanie zostanie wykonane /quest 1, to po ponownym wpisaniu komendy /quest wyświetli się "zadanie 2" itd.)

Bardzo proszę o pomoc!
Pozdrawiam

Edytowane przez ArkoneX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, ArkoneX napisał:

Witam, 
W wolnym czasie napisałem taki sobie skrypcik i nie mam pojęcia dlaczego może nie działać..
 


variables:
	{pytanie1.%player%}= 1
	{pytanie2.%player%}= 1	
	{zadanie1.%player%}= 1
	{zadanie2.%player%}= 1

command /quest [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			if {pytanie1.%player%} is 1: 
				send "&6====================================================="
				send "zadanie 1"				
				send "&6====================================================="
			set {pytanie1.%player%} to 0
		if arg 1 is not set:
			if {pytanie1.%player%} is 0:
				if {pytanie2.%player%} is 1:
					send "&6====================================================="
					send "zadanie 2"
					send "&6====================================================="									
				set {pytanie2.%player%} to 0 

#QUEST 1
		if arg 1 is "1":		
			if {zadanie1.%player%} is 1:
				if player have 100 cobblestone:
					send "&6============================================"
					send "&7Zadanie zostało wykonane poprawnie."
					send "&7O to Twoja nagroda!"
					send "&6============================================"					
					give 1 diamond to player
					remove 100 cobblestone from player
					set {zadanie1.%player%} to 0

Na pewno robię coś źle, lecz nie mam pojęcia co.. 
(chodzi mi tutaj o to, że po wpisaniu komendy /quest wyświetli się najpierw "zadanie 1", a jeżeli to zadanie zostanie wykonane /quest 1, to po ponownym wpisaniu komendy /quest wyświetli się "zadanie 2" itd.)

Bardzo proszę o pomoc!
Pozdrawiam

Mogę napisać tobie ten skrypt od nowa jeżeli chcesz ;v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...