Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na odnowe terenu


oskirtxdd
 Udostępnij

Pytanie

Da sie zrobic skrypt na odnowienie terenu po wybuchu tnt?

Chodzi o to ze jezeli stoimy w miejscu gdzie wczesniej wybuchlo tnt i wpiszemy jakas komende to w okolicy np 50 kratek od gracza wszystkie bloki wysadzone przez tnt sie odnowia na takie jakimi byly. Albo ze np tylko grass, dirt i stone sie regeneruja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on explode:
	loop boom boomed blocks:
		set {wyb::%location of loop-block%} to type of loop-block
command /odnowa [<text>]:
	trigger:
		loop all blocks in radius 50 around player:
			if {wyb::%location of loop-block%} is set:
				if block at loop-block is air or water or lava:
					add loop-block to {_lista::*}
		if player has (rounded up ((size of {_lista::*})/16)) of emerald:
			remove (rounded up ((size of {_lista::*})/16)) of emerald from player
			send "&7Pobrano oplate za naprawe: %(rounded up ((size of {_lista::*})/16))% emeraldow"
			send "&eNaprawiam %size of {_lista::*}% blokow"
			loop {_lista::*}:
				set block at loop-value to {wyb::%location of loop-value%}
				wait 0.05 second
			send "&6Naprawiono %size of {_lista::*}% blokow"
		else:
			send "&7Nie masz: %(rounded up ((size of {_lista::*})/16))% emeraldow"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...