Skocz do zawartości
  • 0

Swap


C4LLM3P3T3R
 Udostępnij

Pytanie

on shoot:
    if player is shooted:
        set {lokacja.%player%} to location of shooted
    if player is shooter:
        set {lokacja2.%player%} to location of shooter
    teleport shooted to {lokacja2.%player%}
    teleport shooter to {lokacja.%player%}

Witam chciałbym, żeby po strzeleniu przez jednego z graczy innego gracza zamieniali się miejscami. Lecz nie wiem jak zinterpretować postrzelonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on damage:
	if damage cause = projectile:
		if attacker and victim = player:
			cancel event
			set {_} to location of attacker
			teleport attacer to victim
			teleport victim to {_}

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, ZiemniaQ napisał:

on damage:
	if damage cause = projectile:
		if attacker and victim = player:
			cancel event
			set {_} to location of attacker
			teleport attacer to victim
			teleport victim to {_}

 

Ani nie cancel'uje eventu ani nie tepa. W skrócie nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, C4LLM3P3T3R napisał:

Ani nie cancel'uje eventu ani nie tepa. W skrócie nie działa

Dobra, pobawiłem się tym trochę... Coś jest popsute bo mimo że nie ma błędów to kod się nie wykonuje gdy próbuję pobrać z eventu atakującego albo ofiarę, może to później zgłoszę do poprawienia.
Zrobiłem coś takiego, niby mi działa, ale kto wie jak będzie u ciebie. Wymaga skript-mirror.

A tak właściwie jaka wersja skripta?

import:
	org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent

on shoot:
	if shooter = player:
		set {projectiles::%event-projectile%} to shooter

on EntityDamageByEntityEvent:
	set {_attacker} to event.getDamager()
	set {_entity} to event.getEntity()
	if event.getCause() = projectile:
		set {_} to location of {projectiles::%{_attacker}%}
		teleport {projectiles::%{_attacker}%} to {_entity}
		teleport {_entity} to {_}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, ZiemniaQ napisał:

Dobra, pobawiłem się tym trochę... Coś jest popsute bo mimo że nie ma błędów to kod się nie wykonuje gdy próbuję pobrać z eventu atakującego albo ofiarę, może to później zgłoszę do poprawienia.
Zrobiłem coś takiego, niby mi działa, ale kto wie jak będzie u ciebie. Wymaga skript-mirror.

A tak właściwie jaka wersja skripta?


import:
	org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent

on shoot:
	if shooter = player:
		set {projectiles::%event-projectile%} to shooter

on EntityDamageByEntityEvent:
	set {_attacker} to event.getDamager()
	set {_entity} to event.getEntity()
	if event.getCause() = projectile:
		set {_} to location of {projectiles::%{_attacker}%}
		teleport {projectiles::%{_attacker}%} to {_entity}
		teleport {_entity} to {_}

 

[18:44:14 INFO]: WildSkript version 1.9
[18:44:14 INFO]: WildSkript is addon to plugin Skript that increases the set of events, conditions, effects, expressions, types and this add new elements
[18:44:14 INFO]: Website: http://www.dzikoysk.net/
[18:44:14 INFO]: Author: [Dzikoysk, RepublicanSensei]
[18:44:14 INFO]: Skript version 2.2-dev37c
[18:44:14 INFO]: Customize Minecraft's mechanics with simple scripts written in plain English sentences.
[18:44:14 INFO]: Website: https://bensku.github.io/Skript
[18:44:14 INFO]: Authors: Njol, Mirreski, bensku, TheBentoBox, tim740, Tuke-Nuke, TheLimeGlass, xXAndrew28Xx, Sashie, RoyCurtis, nfell2009, Syst3ms and Snow-Pyon
[18:44:14 INFO]: SkAction version 2.2
[18:44:14 INFO]: SkAction is a Skript addon.
[18:44:14 INFO]: Author: matt11matthew
[18:44:14 INFO]: skUtilities version 0.9.2
[18:44:14 INFO]: An addon for skript that adds conversions, utilities, files and much more.
[18:44:14 INFO]: Website: https://tim740.github.io/
[18:44:14 INFO]: Author: tim740
[18:44:14 INFO]: skRayFall version 1.9.17
[18:44:14 INFO]: An addon for skript that adds Citizens support, EffectLib support and other features.
[18:44:14 INFO]: Website: https://sk.rayfall.net/
[18:44:14 INFO]: Author: eyesniper2
[18:44:14 INFO]: SkQuery version 3.6.1-Lime
[18:44:14 INFO]: Authors: w00tmast3r and LimeGlass

Z ver sk

a tak właściwie c to skript-mirror. (Wiem, że to dodatek do skirpt'a, ale co on robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...