Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na administracje


Pudding

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /administracja [<text>]:
	trigger:
		if "%inventory name of player's current inventory%" is not "Administracja...":
			close player's inventory
		wait a tick
		open chest with 1 rows named "Administracja..." to player
		set player's current inventory's slot 0 to paper named "admin1"

on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" is "Administracja...":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Pudding napisał:

 

Options

Options:
    Admins: xAxee and admin, ktoś
Command /administracja [<text>]:
    Trigger:
        Open chest with 6 rows named "&6 Administracja " to player
        Loop {@Admins}:
            If (loop-value parsed as player) is online:
                Set player's current inventory's slot (loop-index parsed as integer) to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&aOnline" 
             Else:
                 Set player's current inventory's slot (loop-index parsed as integer) to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cOffline" 

Moze zadziala pisane z telefonu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	ilosc: 1 # ilosc okien
	rows: row # jesli bedzie wiecej niz 2 to napisz tu "rows"

command /administracja [<text>]:
	aliases: /adm
	trigger:
		wait 2 ticks
		open chest with {@ilosc} {@row} named "&c&lAdministracja..." to player
  		wait 2 ticks
  		format slot 0 of player with 1 of skull named "&aAdministrator" to be unstealable

 

Edytowane przez Mroczekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
	set {admins::*} to "xAxee" and "ktos 1", "ktos 2"
command /administracja [<text>]:
	aliases: admini
	trigger:
		open chest with 4 rows named "&6Administracja" to player
		loop {admins::*}:
			if ("%loop-value%" parsed as player) is online:
				set player's current inventory's slot (((loop-index) parsed as number)-1) to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&4Admin: &c%loop-value%" with lore "&aOnline"
			else:
				set player's current inventory's slot (((loop-index) parsed as number)-1) to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&4Admin: &c%loop-value%" with lore "&cOffline"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Administracja":
		cancel event

bez hide

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...