Skocz do zawartości
  • 0

Problem z scoreboard


neQYT

Pytanie

Ktoś naprawi mi scoreboard?

every 10 seconds:
	loop all players:
		display board named " &e&lCRAFTPIXEL " to loop-player
		make score " " in board of loop-player to 10
		make score "&fRanga: &r%PREFIX%" in board of loop-player to 9
		make score " " in board of loop-player to 8
		make score "&fMonety: &a%MONEY" in board of loop-player to 7
		make score " " in board of loop-player to 6
		make score "&fSkarbonka: &a%{monety.%player%}% zl" in board of loop-player to 5
		make score " " in board of loop-player to 4
		make score "&fLobby: &a#3" in board of loop-player to 3
		make score " " in board of loop-player to 2
		make score "&ewww.craftpixel.net" in board of loop-player to 1

Błędy:

[13:03:57 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player to 9' (lobby.sk, lin
e 84: make score "&fRanga: &r%PREFIX%" in board of loop-player to 9')
[13:03:57 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player to 7' (lobby.sk, lin
e 86: make score "&fMonety: &a%MONEY" in board of loop-player to 7')
[13:03:57 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player to 5' (lobby.sk, lin
e 88: make score "&fSkarbonka: &a%{monety.%player%}% zl" in board of loop-player
 to 5')
[13:03:57 ERROR]: Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quote
d text", double them: "". (lobby.sk, line 90: make score "&fLobby: &a#3" in boar
d of loop-player to 3')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeśli chcesz tutaj masz kod z skript-mirror

import:
	net.ess3.api.events
	net.ess3.api.events.UserBalanceUpdateEvent

on UserBalanceUpdateEvent:
	set {_p} to event.getPlayer()
	#Zmienna {_p} to nick gracza :)
	#Pozdro ProXEQ

tym w prosty sposób możesz aktualizować monety :D nie znam się na scoreboard'ach więc nie dokończe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ProxEQ Gamingowy napisał:

Jeśli chcesz tutaj masz kod z skript-mirror


import:
	net.ess3.api.events
	net.ess3.api.events.UserBalanceUpdateEvent

on UserBalanceUpdateEvent:
	set {_p} to event.getPlayer()
	#Zmienna {_p} to nick gracza :)
	#Pozdro ProXEQ

tym w prosty sposób możesz aktualizować monety :D nie znam się na scoreboard'ach więc nie dokończe

nie oto mi chodzi. Czytać nie umiesz? Chodzi mi o błędy jakie są a nie o aktualizowanie scoreboard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, neQYT napisał:

nie oto mi chodzi. Czytać nie umiesz? Chodzi mi o błędy jakie są a nie o aktualizowanie scoreboard

Nie polecam tych pisać scoreboardów twoim sposobem. Bugują się. Mam lepszy sposób na to.

 

function setSidebar(p: player):
	delete {_p}'s sidebar
	set name of sidebar of {_p} to "&6SERWER"
	set score "Cos" in sidebar of {_p} to 1
	set score "Nic" in sidebar of {_p} to 0
every 5 ticks:
	loop all players:
		setSidebar(loop-player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...